چهارشنبه 6 تير 1403

قبور بهشت زهرا سه طبقه مي شود

  تاريخ:نوزدهم دی 1388 ساعت 12:59   |     کد : 32996   |     مشاهده: 671

مديرعامل سازمان بهشت زهرا(س ) شهرداري تهران از سه طبقه شدن قبور در قطعات جديد اين گورستان خبر داد.

« اسد فاضل » در گفت وگو با ايرنا با اشاره به كمبود فضاي دفن اموات در شهر تهران تاكيد كرد : براي كاهش مشكلات مساله دفن اموات در قطعات جديد بهشت زهرا(س ) در قبور سه طبقه انجام خواهد شد.

وي افزود : هزينه دفن اموات در اين قبور رايگان بوده و در صورتي كه شهروندان درخواست دفن اموات در قطعه و قبري خاص را داشته باشند هزينه اي در حدود 200 تا 300 هزار تومان از آنها دريافت مي شود .

وي با اشاره به اينكه امكان پيش خريد قبور در طبقات اضافي حداكثر تا دو طبقه وجود دارد اظهارداشت : هزينه پيش خريد اين قبور با توجه به قيمت تمام شده ساخت براي هر قبر در حدود دو ميليون و 200 هزار تومان است .

فاضل با بيان اينكه سه طبقه شدن قبور فضاي دفن اموات در محوطه جديد توسعه يافته بهشت زهرا را به 600 هزار قبر افزايش مي دهد تاكيد كرد : شهرداري تهران طبق وظيفه شرعي و اسلامي بيش از 90 درصد اموات تهران را رايگان دفن مي كند و مابقي اموات به خواست بازماندگانشان در قبور خاص با هزينه هاي مشخص دفن مي شوند.

وي به اقدامات توسعه اي شهرداري تهران در بهشت زهرا اشاره و تصريح كرد : بيش از 110 ميليارد تومان فعاليت عمراني در سال جاري در محدوده بهشت زهرا اعم از احداث زيرگذر ساختمان جديد اداري توسعه فضاي سبز و احداث بوستان بزرگ باقر شهر در حال انجام است

 

http://sanatnews.ir/News/1/32996
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است