شنبه 21 مهر 1403

رژیم صهیونیستی به اهداف خصمانه‌اش نخواهد رسید

  تاريخ:بيست و يکم مهر 1403 ساعت 09:53   |     کد : 300834   |     مشاهده: 9
یک استاد دانشگاه اظهار کرد: رژیم منحوس صهیونیستی حدود ۵۵ هزار نفر را در غزه به خاک و خون کشیده ولی نتوانسته در یک‌سال گذشته به اهداف خصمانه خود برسد و در این راستا حتی با ترور شهید سید حسن نصرالله در لبنان نیز به هدف خود نخواهد رسید.
حجت الاسلام و المسلمین عمران عباسپور در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه حکام کشورهای عربی نباید در این زمینه بی‌مسئولیت باشند، گفت: نتانیاهو در مقابل جبهه مقاومت به هیچ وجه به پیروزی نخواهد رسید. این جنایتکار به دلیل اینکه اواخر عمر سیاسی خود را سپری می‌کند، می‌خواهد با پیروز شدن در جبهه‌های نبرد در غزه و لبنان، به عمر سیاسی خود بیفزاید ولی به این هدف نخواهد رسید.
وی افزود: سیاستمداران آمریکایی طرفدار دونالد ترامپ در تلاش هستند که خاورمیانه را به جنگ و آشوب بکشانند و عامل این اتفاقات و جریانات را دموکرات‌ها، کاملا هریس و جو بایدن معرفی کنند.
حجت الاسلام و المسلمین عباسپور، شیوه و روش تهاجم به رژیم صهیونیستی را مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: گروه های مقاومت و مسئولان نظامی نباید در مقابله با رژیم صهیونیستی ضعف نشان ‌دهند و از طرق مختلف به این رژیم ضربه وارد کنند.

http://sanatnews.ir/News/1/300834
Share

برچسب ها :  رژیم صهیونیستی
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است