شنبه 14 مهر 1403

رویداد آموزشی سینمای مستند باستان‌شناسی در شیراز برگزار می‌شود

رویداد آموزشی سینمای مستند باستان‌شناسی در شیراز برگزار می‌شود
  تاريخ:چهاردهم مهر 1403 ساعت 12:24   |     کد : 300732   |     مشاهده: 12
به گزارش صنعت نیوز، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس از برگزاری رویداد آموزشی رایگان سینمای مستند باستان‌شناسی در شیراز خبر داد.
محمد ثابت اقلیدی امروز، ۱۴ مهرماه در نشست میراث فرهنگی فارس گفت: این برنامه آموزش از سلسه پیش رویدادهای سومین جشنواره بین‌المللی چندرسانه‌ای میراث فرهنگی است که به مدت ۳ روز در شیراز برگزار می‌شود.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس ادامه داد: شیراز آبان‌ماه میزبان سومین جشنواره بین‌المللی چندرسانه‌ای میراث فرهنگی است و از این‌رو تا قبل از برگزاری این جشنواره یکسری پیش رویدادهای آموزشی فرهنگی و هنری در سطح استان پیش‌بینی‌شده است که کارگاه آموزشی سینمای مستند باستان‌شناسی یکی از آن‌هاست.
ثابت اقلیدی با بیان اینکه رویداد آموزشی سینمای مستند باستان‌شناسی، با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس و موسسه فرهنگی ایکوموس ایران برگزار می‌شود، افزود: مدرسین این دوره آموزشی اساتید حسن نقاشی، مسعود سفلائی و پژمان مظاهری پور هستند
وی در ادامه با اشاره به اینکه مخاطبان این پیش رویداد آموزشی باستان‌شناسان و فعالان حوزه باستان‌شناسی، نوجوانان، جوانان، دانشجویان، هنرمندان و علاقه‌مندان به سینمای مستند است، گفت: نگارش و پژوهش، تصویربرداری، تهیه‌کنندگی، کارگردانی، تدوین و صدا ازجمله سرفصل‌های این دوره تخصصی است و شرکت‌کنندگان در این برنامه مدرک معتبر از سوی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و موسسه فرهنگی ایکوموس ایران دریافت می‌کنند.
ثابت اقلیدی با مثبت ارزیابی کردن برگزاری این برنامه آموزشی به استقبال شرکت‌کنندگان هم اشاره کرد و گفت: طبق آمارهای ارائه‌شده ۸۵ نفر در این دوره آموزشی حضور دارند.
این برنامه در شیراز، پردیس سینمایی تارخ، سالن نارنج برگزار می‌شود و به مدت ۳ روز ادامه دارد.

http://sanatnews.ir/News/1/300732
Share

برچسب ها :  باستان شناسی , شیراز
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است