شنبه 14 مهر 1403

آغاز به کار سامانه «سیما تاکسی» برای تاکسیرانان

آغاز به کار سامانه «سیما تاکسی» برای تاکسیرانان
  تاريخ:چهاردهم مهر 1403 ساعت 12:20   |     کد : 300730   |     مشاهده: 13
به گزارش صنعت نیوز، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از آغاز عملیاتی‌شدن سامانه سیما تاکسی برای تاکسیرانان خبر داد.
به گزارش صنعت نیوز، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از آغاز عملیاتی‌شدن سامانه سیما تاکسی برای تاکسیرانان خبر داد.
شادی مالکی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به عملیاتی شدن سامانه جامع مدیریتی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی (سیما تاکسی) پس از گذشت بیش از یک دهه اظهار کرد: با توجه به مشکلات و ایرادات موجود در سامانه سیما تاکسی و مخاطرات امنیتی موجود به علت قدیمی بودن تکنولوژی زبان برنامه نویسی و عدم امکان بروزرسانی سامانه مطابق با نیازهای سازمان و تاکسیرانان، تغییر سامانه مذکور در دستور کار این سازمان قرار گرفت.
وی افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته سامانه سیما تاکسی پلاس عملیاتی و جایگزین سامانه قبلی شد.
مالکی تصریح کرد: با عملیاتی شدن این سامانه مشکلات موجود مانند محدودیت تعداد کاربران، عدم دسترسی به سامانه در بستر اینترنت و مخاطره‌های امنیتی نرم افزار مرتفع شد.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در ادامه افزود: همچنین امکان ارائه برخی خدمات غیرحضوری به رانندگان از طریق اپلیکیشن، مجوز تاکسیرانی الکترونیکی و نیز اتصال به درگاه‌های دولتی و اخذ وب سرویس‌های استعلامات مورد نیاز فراهم می‌شود.
بنا براعلام روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهر تهران؛ مالکی تاکید کرد: مدیریت جامع امور مربوط به تاکسیرانی، رانندگان و شرکت ها بر اساس فرآینده های قانونی تعریف شده، ارائه گزارش های متنوع، ثبت و رسیدگی به تخلفات رانندگان تاکسی از دیگر قابلیت‌های این سامانه است.

http://sanatnews.ir/News/1/300730
Share

برچسب ها :  تاکسیرانی , تاکسی
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است