دو شنبه 11 تير 1403

انتخاب رئیس‌جمهور مطمئن، خطرات را از کشور برطرف خواهد کرد

  تاريخ:هشتم تير 1403 ساعت 15:20   |     کد : 289379   |     مشاهده: 35
امام جمعه دلیجان گفت: حضور دشمن شکن و انتخاب رئیس جمهور مطمئن، خطرات را از کشور برطرف خواهد کرد.
حجت‌الاسلام ابوالقاسم غفوری، در حاشیه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در گفت‌وگو با ایسنا، انتخابات را حماسه حضور و اقتدار کشور نامید و اظهار کرد: تلاش‌های وزارت کشور در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری پس از شهادت آیت‌الله رئیسی در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بر زمین نماندن امورات کشور قابل ستایش است.
وی انتخابات را جشن ملی دانست و ادامه داد: مردم باید با حضور پرشور خود، حق این روز را ادا کنند. برگزاری پرشورتر انتخابات موجب ناامیدی بیشتر دشمنان شده توطئه‌های آنها را خنثی خواهد کرد.
وی حضور مردم در انتخابات را ارزشمند دانست و افزود: انتخاب اصلح بسیار مهم است چراکه امور کشور برای چهار سال به دست فرد منتخب سپرده می‌شود. این شخص باید کاردان‌ترین، باتجربه‌ترین، ولایی‌ترین و مردمی‌ترین افراد باشد.
غفوری تصریح کرد: حضور دشمن شکن و انتخاب رئیس جمهور مطمئن، خطرات را از کشور برطرف خواهد کرد. همراه کردن کودکان و نوجوانان در انتخابات علاوه بر آموزش درس سیاسی به آنان، خاری در چشم دشمن خواهد بود.
حجت‌الاسلام نعمت‌الله کاظم‌زاده، امام جمعه موقت دلیجان نیز در گفت و گو با ایسنا با اشاره به برگزاری انتخابات کاملا آزاد در ایران، اظهار کرد: در ایران تمامی اقشار حق حضور در انتخابات را دارند اما در آمریکای مدعی آزادی، ۶ میلیون زندانی، سرخ‌پوستان و سیاهپوستان حق شرکت در انتخابات را ندارند.
وی با اشاره به برگزاری انتخابات حزبی در کشورهای مختلف، ادامه داد: در ایران از ۴۵ سال گذشته تاکنون انتخابات‌های مختلف با شکوه برگزار شده و هرچه انتخابات با مشارکت بیشتر انجام شود، خطر سلطه دشمن بر کشور کمتر می‌شود. اگر مشارکت کمتر شود، دشمن به فکر توطئه خواهد افتاد.
وی افزود: حضور تمام اقشار بدون دسته‌بندی‌های اصول‌گرایی یا اصلاح‌طلبی موجب انتخاب رئیس جمهور حداکثری شده و اقتدار رییس جمهور در برابر دشمن را افزایش خواهد داد.

http://sanatnews.ir/News/1/289379
Share

برچسب ها :  انتخابات
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است