شنبه 9 تير 1403

مک‌آلیستر: بازی با شیلی «جنگ» بود

  تاريخ:ششم تير 1403 ساعت 12:09   |     کد : 289355   |     مشاهده: 33
هافبک لیورپولی آرژانتین بازی پرتنش با شیلی در کوپا آمه‌ریکا را یک جنگ واقعی توصیف کرد.
به گزارش ایسنا، هفته دوم مرحله گروهی رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا با انجام دو بازی از گروه نخست آغاز شد و در حساس‌ترین بازی این گروه تیم ملی فوتبال آرژانتین و شیلی به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر آلبی سلسته همراه بود تا آرژانتین سه امتیاز حساس را به دست آورد و صعودش را به دور بعد قطعی کند.
الکسیس مک آلیستر پیروزی یک بر صفر برابر شیلی در ورزشگاه مت‌لایف را یک «جنگ» خواند و گفت:‌ بازی خیلی سخت بود و ما می‌دانستیم که اینگونه خواهد شد. بازی بسیار فیزیکی بود و در واقع می‌شود گفت این دیدار یک جنگ واقعی بود. همه ما ۱۰۰ درصد توانمان را در زمین گذاشتیم و خیلی خوشحالم برنده شدیم تا صعودمان به دور بعدی قطعی شود.
او در بخش بعدی گفت: کمی زجر کشیدیم اما خیلی خوشحالیم. صعود از گروه اولین هدفی بود که در ابتدای مسابقات داشتیم و الان به فکر بازی در یک‌چهارم نهایی هستیم. شاید بتوانیم خیلی بهتر بازی کنیم. مقابل تیمی سخت‌کوش بازی داشتیم. بازی کمی پیچیده و پرتنش شد اما کوپا آمریکا همینطوری است و همه بازی‌ها این شرایط را دارد.
مک‌آلیستر که برای دومین بازی متوالی در کوپاآمه‌ریکا از ابتدا در ترکیب تیمش بود، شانس گلزنی مقابل شیلی را داشت اما نتوانست توپی را که مسی به او داد وارد دروازه حریف کند.
تیم ملی آرژانتین در آخرین بازی دور گروهی با پرو دیدار خواهد داشت و در این دیدار برای قطعی‌کردن مقام اول گروه A تلاش خواهد کرد. در این دیدار لیونل اسکالونی به احتمال زیاد به بازیکنانی که کمتر بازی کردند، میدان خواهد داد.
آرژانتین با پیروزی‌ای که در این بازی به دست آورد با شش امتیاز در صدر جدول رده‌بندی باقی ماند و به‌راحتی به دور بعد صعود کرد. مدافع عنوان قهرمانی کوپاآمه‌ریکا به نظر می‌رسد در این دوره هم شانس اصلی کسب عنوان قهرمانی است.

http://sanatnews.ir/News/1/289355
Share

برچسب ها :  فوتبال
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است