چهارشنبه 6 تير 1403

مردان تیروکمان ایران سهمیه المپیک نگرفتند

مردان تیروکمان ایران سهمیه المپیک نگرفتند
  تاريخ:بيست و هشتم خرداد 1403 ساعت 21:13   |     کد : 289170   |     مشاهده: 47
به گزارش صنعت نیوز، سه کماندار تیم ملی مردان ایران موفق به کسب سهمیه المپیک نشدند.
به گزارش صنعت نیوز، سه کماندار تیم ملی مردان ایران موفق به کسب سهمیه المپیک نشدند.
آخرین مرحله از مسابقات کسب سهمیه المپیک در رشته تیروکمان در آنتالیا ترکیه در حال برگزاری است و در بخش مردان، کمانداران ایران در مرحله حذفی به مصاف رقبای خود رفتند.
حذف فائز محمدی در آستانه رفتن به المپیک
فائز محمدی در رشته ریکرو و در دور نخست به مصاف کمانداری از کویت رفت و با نتیجه ۶ بر ۲ به برتری رسید. وی در دور دوم به مصاف نماینده اسلواکی رفت و با نتیجه ۷ بر ۳ به پیروزی رسید. وی در دور بعد نیز به مصاف نماینده سوئد رفت و ۶ بر ۴ به پیروزی رسید و راهی یک هشتم نهایی شد.
وی در مرحله یک هشتم نهایی مقابل نماینده مجارستان با نتیجه ۶ بر صفر به پیروزی رسید و به جمع ۸ کماندار برتر مسابقات راه یافت.
فائز محمدی در یک چهارم نهایی مسابقات کسب سهمیه المپیک، مقابل نماینده کوبا با نتیجه ۷ بر ۳ شکست خورد و از صعود به نیمه‌نهایی بازماند.
با توجه به نتایج کسب شده، فائز محمدی بین ۵ کماندار برتر مسابقات قرار نگرفت و در جایگاه ششم ایستاد و از راهیابی به المپیک بازماند؛ گفتنی است ۵ کماندار برتر مسابقات راهی المپیک می‌شوند.
گلشنی و شبانی حذف شدند
محمد حسین گلشنی در رشته ریکرو و در دور نخست به مصاف نماینده بحرین رفت و با نتیجه ۶ بر صفر به پیروزی رسید. وی در دور دوم به مصاف کمانداری از یونان رفت و با نتیجه ۶ بر ۵ به پیروزی رسید اما در دور سوم به مصاف نماینده ویتنام رفت و با نتیجه ۶ بر ۴ شکست خورد.
رضا شبانی نیز در رشته ریکرو و در دور نخست به مصاف کمانداری از لهستان رفت و با نتیجه ۷ بر یک به پیروزی رسید. وی در دوم به مصاف نماینده سوییس رفت و با نتیجه ۷ بر ۳ شکست خورد و حذف شد.

http://sanatnews.ir/News/1/289170
Share

برچسب ها :  المپیک , تیروکمان
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است