شنبه 14 مهر 1403

رودافشان مجهزتر مي‌شود

  تاريخ:چهاردهم مهر 1388 ساعت 12:28   |     کد : 28402   |     مشاهده: 1047
به گزارش صنعت نیوز، با هدف ايجاد زيرساخت‌ها در منطقه نمونه گردشگري رودافشان تا پايان مهرماه يک مجموعه سرويس بهداشتي در اين منطقه به بهره‌برداري مي‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه گردشگری صنعت نیوز، با هدف ايجاد زيرساخت‌ها در منطقه نمونه گردشگري رودافشان تا پايان مهرماه يک مجموعه سرويس بهداشتي در اين منطقه به بهره‌برداري مي‌رسد.

رئيس اداره ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري شهرستان دماوند در اين رابطه گفت: ايجاد سرويس بهداشتي و نمازخانه در منطقه رودافشان دماوند از پروژه‌هاي در دستور کار سازمان ميراث‌فرهنگي استان تهران است.

ابراهيم اکبري تصريح کرد: به اين منظور در سال جاري 250 ميليون ريال از محل ساير منابع سازمان ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان تهران تامين و به اين پروژه تخصيص داده شد.

وي با بيان اينکه اين پروژه در زيربنايي به وسعت 200 متر مربع در دست انجام است، متذکر شد: اين مجموعه از 12 چشمه سرويس بهداشتي و دو باب نمازخانه به مساحت 40 متر تشکيل شده است.

رئيس اداره ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري شهرستان دماوند يادآور شد: اين مجموعه در 200 متري پارکينگ غار رودافشان در دست ساخت است و با داشتن 90 درصد پيشرفت فيزيکي تا پايان مهرماه به بهره‌برداري مي‌رسد.

 

http://sanatnews.ir/News/1/28402
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است