شنبه 14 مهر 1403

بسته‌هاي گردشگري به مدارس تهران مي‌روند

  تاريخ:بيست و هشتم شهريور 1388 ساعت 10:42   |     کد : 27702   |     مشاهده: 1245
به گزارش صنعت نیوز، به منظور آشنايي دانش‌آموزان با جاذبه‌هاي گردشگري استان تهران بسته‌هاي گردشگري تهران به مدارس اين استان مي‌روند.

به گزارش خبرنگار گروه گردشگری صنعت نیوز، به منظور آشنايي دانش‌آموزان با جاذبه‌هاي گردشگري استان تهران بسته‌هاي گردشگري تهران به مدارس اين استان مي‌روند.

معاون گردشگري استان تهران در اين رابطه گفت:يکي از برنامه‌هايي که سازمان ميراث‌فرهنگي و گردشگري استان تهران دنبال مي‌کند توسعه فرهنگ گردشگري ميان تمام شهروندان است.

شهرام‌علي‌محمدي تصريح کرد: لازمه اين کار معرفي جاذبه‌هاي گردشگري استان شامل جاذبه‌هاي طبيعي و تاريخي به شهروندان است تا از اين طريق انگيزه سفر و گردشگري نيز ايجاد شود.

وي يکي از راه‌هاي توسعه فرهنگ گردشگري را آموزش عنوان کرد و افزود: اين آموزش بايد در دوران کودکي و نوجواني انجام شود چراکه فرهنگ گردشگري از همين دوران در فرد نهادينه شود.

معاون گردشگري استان تهران ادامه داد: به اين منظور در سازمان ميراث‌فرهنگي استان تهران تصميم گرفته شد که براي گسترش آموزش گردشگري بسته‌هاي گردشگري تهران تهيه و به مدارس استان ارسال شود.

علي‌محمدي در اين رابطه توضيح داد: در تلاش هستيم با همکاري بخش خصوصي گردشگري را وارد مدارس کرده و گردشگري و بسته‌هاي گردشگري تهران را براي مدارس تعريف و تهيه کنيم.

وي با بيان اينکه هدف از اين کار توسعه فرهنگ گردشگري است، يادآور شد: مي‌خواهيم با ارسال بسته گردشگري به مدارس مسئولان مدارس را به برگزاري تورهاي گردشگري استان تهران ترغيب کنيم.

معاون گردشگري استان تهران بيان داشت: برنامه‌ريزي براي برگزاري تورهاي گردشگري از سوي معاونت گردشگري استان و با مشارکت بخش خصوصي انجام مي‌شود.

علي‌محمدي افزود: بخش حصوصي مجري اين طرح برنامه‌هاي خود را همانند برنامه درسي ميان مدارس استان توزيع مي‌کند تا مدارس نيز با توجه به برنامه‌ مورد نظر براي شرکت در اين تورها اعلام آمادگي کنند.

اين مقام مسئول در معاونت گردشگري استان تهران خاطرنشان کرد: در حال حاضر شرکت مجري، تورهاي مورد نظر در زيرشاخه‌هاي متفاوت را تعريف کرده است که پس از نهايي شدن به مدارس استان ارسال مي‌شود./115

 

http://sanatnews.ir/News/1/27702
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است