شنبه 16 تير 1403

شعار کانون جهانگردي، سرلوحه فعاليت هاي سال88

  تاريخ:بيستم مرداد 1388 ساعت 15:20   |     کد : 26030   |     مشاهده: 1103
به گزارش صنعت نیوز، "خودروهاي پاک، هواي پاک و زندگي پاک" شعار کانون جهانگردي واتومبيلراني در سال جاري است.

به گزارش خبرنگار گروه گردشگری صنعت نیوز، "خودروهاي پاک، هواي پاک و زندگي پاک" شعار کانون جهانگردي واتومبيلراني در سال جاري است.

کانون جهانگردي و اتومبيلراني جمهوري اسلامي ايران وابسته به سازمان ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري و عضو دو معاهده بين‌الملليFIA و AIT از سال 1314 يکي از وظايف خود را ارائه خدمات امدادي به خودروهاي برون و درون شهري در سراسر کشور و تسهيل امر گردشگري قرار داده است.

در همين ارتباط در ماه مي سال 2009 اولين کنفرانس بين‌المللي امنيت جاده‌ها توسط کانون جهانگردي و اتومبيلراني برگزار شد که مورد تقدير مديران FIA قرار گرفت.

امدادخودرو کانون جهانگردي و اتومبيلراني در همين سال به منظور ارتقا سطوح فعاليت فرهنگي خود شعار "خودروهاي پاک، هواي پاک، زندگي پاک" را سرلوحه فعاليت خود قرار داد.

امدادخودرو کانون جهانگردي و اتومبيلراني همچنين با در اختيار داشتن 300 دستگاه خودروي امدادي مجهز به بي‌سيم و تعرفه مناسب و 30 نمايندگي فعال در سطح کشور آماده خدمات‌رساني به هموطنان است.

همچنين امدادخودرو کانون مرکز پيام مجهز به ارتباطات راديويي و شماره‌هاي پنج رقمي رايگان(09697- 6423) به صورت شبانه‌روزي در جهت تسهيل امر گردشگري به مردم خدمات‌رساني کند.

همچنين نمايندگان امدادخودرو کانون جهانگردي و اتومبيلراني همکاري بسيار نزديکي با پليس راهور ناجا، اورژانس، هلال‌احمر و ساير ارگان‌هاي ذي ربط در استان‌ها و شهرستان‌ها دارند.

 

http://sanatnews.ir/News/1/26030
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است