شنبه 16 تير 1403

جاذبه‌هاي گردشگري يزد به نمايش گذاشته شد

  تاريخ:بيستم مرداد 1388 ساعت 15:05   |     کد : 26026   |     مشاهده: 1073
به گزارش خبرنگار گروه گردشگری صنعت نیوز، جاذبه‌هاي گردشگري و اماکن تاريخي استان يزد توسط سازمان ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري استان در نمايشگاه عکسي به نمايش در آمد.

به گزارش خبرنگار گروه گردشگری صنعت نیوز، جاذبه‌هاي گردشگري و اماکن تاريخي استان يزد توسط سازمان ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري استان در نمايشگاه عکسي به نمايش در آمد .

معاون فرهنگي و ارتباطات سازمان ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري استان يزد با بيان اين مطلب گفت: اين نمايشگاه که اماکن تاريخي و گردشگري يزد را به نمايش گذاشته بود با همکاري سازمان ميراث فرهنگي،صنايع دستي وگردشگري استان در محل موزه آئينه و روشنايي بر پا بود .

علي اکبر کاظمي افزود: در اين نمايشگاه اماکن تاريخي يزد نظير مسجد جامع ، مجموعه امير چخماق ،مدرسه ضيائيه ، بافت تاريخي يزد ، خانه لاريها و باغ دولت آباد و جاذبه‌هاي گردشگري شهرستان‌هاي استان به نمايش در آمد .

وي با بيان اينکه در اين نمايشگاه 56 عکس گرفته شده توسط يکي از هنرمندان يزدي به نمايش گذاشته شد ، اضافه کرد: اين نمايشگاه از11تا 17 مرداد ماه جاري براي بازديد علاقه مندان در محل موزه آئينه و روشنايي يزد داير بود و با استقبال خوبي روبرو شد .

 

http://sanatnews.ir/News/1/26026
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است