شنبه 9 تير 1403

طرح تحقیقاتی ، جایگزین خدمت سربازی برای نخبگان

  تاريخ:بيست و دوم تير 1387 ساعت 12:09   |     کد : 2548   |     مشاهده: 307
به گزارش صنعت نيوز، رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی از امکان صدور کارت پایان خدمت برای نخبگان کشور با اجرای یک طرح تحقیقاتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعي صنعت نيوز، رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی از امکان صدور کارت پایان خدمت برای نخبگان کشور با اجرای یک طرح تحقیقاتی خبر داد.

سردار محمد جواد زاده کمند روز پنج شنبه در شهرکرد گفت: افرادی که بنیاد ملی نخبگان کشور آنان را به عنوان نخبه معرفی می کند علاوه بر جایگزینی اجرای یک طرح تحقیقاتی به جای انجام خدمت وظیفه عمومی ازمزایای تحصیل در خارج ار کشورو رفت و آمد به کشورهای دیگر برای اجرای طرحهای مطالعاتی و تحصیلی بدون شرط ضمانت بهره مند می شوند.

وی با اشاره به ارائه خدمات پلیس به علاوه 10 در حوزه نظام وظیفه عمومی افزود: برای جلوگیری از اتلاف وقت و ترددهای غیر ضروری و تکمیل ثبت نام در مراجعه اولیه این طرح از اول اردیبهشت امسال به صورت آزمایشی در تهران بزرگ آغازشده است.

رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت : در این طرح 24 ساعت پس از مراجعه مشمولان برای ثبت نام مدارک آنان به صورت کامل وارد شبکه مکانیزه وظیفه عمومی می شود.

وی افزود: ارائه خدمات طرح پلیس به علاوه 10 تا دو ماه آینده در همه استانهای کشور اجرا شود.

سردار زاده کمند یکی از مهمترین محورهای فعالیت پارسال و امسال این سازمان را جذب سربازان فراری اعلام کرد و گفت: پارسال 50 هزار نفر از مشمولان غایب فراخوانی و جلب شدند.

بر اساس ضوابط و مقررات با افراد و موسسات شخصی و دولتی که سربازان فراری را به کار می گیرندبرخورد قانونی می شود.

وی گفت: صدور کارت هوشمند پایان خدمت ،اختصاص سهمیه به کارگیری قهرمانان در نیروهای مسلح، افزایش حقوق سربازان، ثبت نام اینترنتی مشمولان وظیفه عمومی، اجرای طرح آمایش سرزمینی نیروهای مسلح و ارائه آموزشهای سوادآموزی و فنی حرفه ای از مهمترین رویکردهای این سازمان در سال 87 است.

http://sanatnews.ir/News/1/2548
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است