شنبه 16 تير 1403

صادرات زيراندازهاي ترکمن به آلمان و ساحل عاج آفريقا

  تاريخ:بيست و هشتم تير 1388 ساعت 14:59   |     کد : 24851   |     مشاهده: 1113
به گزارش صنعت نیوز، در راستاي تحقق اهداف صادراتي استان گلستان و با حمايت از توليدکنندگان و شرکت هاي تعاوني و سامان دهي آنان، صادرات صنايع دستي گلستان رونق گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه گردشگري صنعت نیوز، در راستاي تحقق اهداف صادراتي استان گلستان و با حمايت از توليدکنندگان و شرکت هاي تعاوني و سامان دهي آنان، صادرات صنايع دستي گلستان رونق گرفت.

صنايع دستي و گردشگري استان گلستان، معاون صنايع دستي و هنرهاي سنتي اين سازمان با اعلام مطلب فوق افزود: با توجه به اهميت صادرات و فروش صنايع دستي استان اقدام به توليد محصولات کاربردي با قابليت صادرات به ساير کشورها شده است.

به گفته انوشيروان گرايلي شرکت تعاوني فرش و صنايع دستي با ايجاد حداقل 250 نفر اشتغال در شهرستان بندرترکمن به توليد زيراندازهاي ترکمن نظير گبه، پلاس، فرش و... مي پردازد.

وي ادامه داد: اين شرکت تعاوني در سال 87 با توليد 450 مترمربع بافته هاي داري، سهم بزرگي در فروش بافته هاي داري به تهران و اصفهان داشته است .

اين مقام مسئول تصريح کرد: طبق اعلام مديرعامل اين شرکت، سهم بيشتر توليدات اين شرکت در سال گذشته به شکل چمداني و واسطه اي به کشورهايي چون آلمان و آفريقاي ساحل عاج صادر شده است.

 

http://sanatnews.ir/News/1/24851
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است