شنبه 16 تير 1403

پروژه منطقه نمونه گردشگري گنبد سلطانيه متوقف شد

  تاريخ:بيست و هشتم تير 1388 ساعت 14:51   |     کد : 24848   |     مشاهده: 1103
به گزارش صنعت نیوز، سرمايه‌گذار منطقه نمونه گردشگري گنبد سلطانيه از توقف اين پروژه به علت عدم واگذاري زمين خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه گردشگري صنعت نیوز، سرمايه‌گذار منطقه نمونه گردشگري گنبد سلطانيه از توقف اين پروژه به علت عدم واگذاري زمين خبر داد.

يعقوبي، سرمايه‌گذار منطقه نمونه گردشگري گنبد سلطانيه با بيان اين مطلب افزود:پروژه ايجاد تاسيسات گردشگري در منطقه نمونه گنبد سلطانيه به دليل عدم واگذاري زمين متوقف شده است.

وي تصريح کرد: زمين اين منطقه متعلق به سازمان مسکن و شهرسازي و همچنين جهاد کشاورزي است که متاسفانه از واگذاري زمين ممانعت مي‌کنند.

يعقوبي با بيان اينکه طرح مطالعاتي منطقه نمونه گردشگري گنبد سلطانيه به شکل کلي در سه فاز پيش‌بيني شده است، اظهار داشت: به علت مشخص نبودن دقيق اراضي امکان مطالعات کامل و امکان‌سنجي و جانمايي تاسيسات در اين طرح وجود نداشت.

وي در رابطه با امکانات پيش‌بيني شده براي اين منطقه گفت: هتل، متل، شهربازي روباز و سرپوشيده، پارکينگ، باشگاه هوانوردي، پيست اسب‌سواري و کارتينگ از جمله تاسيسات گردشگري پيش‌بيني شده براي منطقه نمونه گردشگري گنبد سلطانيه بود.

سرمايه‌گذار منطقه نمونه گردشگري سلطانيه خاطرنشان کرد: به رغم اينکه سازمان ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري تمام تلاش خود را براي واگذاري زمين انجام داد اما نتيجه‌اي حاصل نشد و در حال حاضر پروژه متوقف شده است.

 

http://sanatnews.ir/News/1/24848
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است