شنبه 16 تير 1403

آموزش منبت چوب در زندان کرمانشاه

  تاريخ:بيست و هفتم تير 1388 ساعت 14:59   |     کد : 24774   |     مشاهده: 1175
به گزارش صنعت نیوز، آموزش رشته منبت چوب از برنامه هاي معاونت صنايع دستي سازمان ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري سازمان ميراث فرهنگي استان کرمانشاه است.

به گزارش خبرنگار گروه گردشگری صنعت نیوز، آموزش رشته منبت چوب از برنامه هاي معاونت صنايع دستي سازمان ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري سازمان ميراث فرهنگي استان کرمانشاه است.

نصرت الله سپهر، معاون صنايع‌دستي کرمانشاه در اين رابطه اظهار داشت: با توجه به تفاهم نامه في ما بين اين سازمان و سازمان امور زندان‌ها، آموزش صنايع دستي به زندانيان آغاز شده که با استقبال خوب زندانيان روبرو شد.

نصرت الله سپهر افزود: دو کلاس 15 نفره در مجموع 30 نفر در رشته منبت چوب در محل کارگاه صنايع دستي زندان ديزل آباد کرمانشاه برگزار شد و از عليرضا باوندپور که از استادان منبت استان است بعنوان مربي استفاده شد. استقبال زندانيان به حدي است که افراد ديگري مشتاق به ياد گيري اين هنر صنعت هستند.

معاون صنايع‌دستي سازمان ميراث فرهنگي استان کرمانشاه اضافه کرد: ما در تلاش هستيم تا به کمک ادارات و ارگانها صنايع‌دستي استان که ريشه در آداب، رسوم و فرهنگ ما دارد، صنايع دستي را حفظ ،احيا و توسعه دهيم.

 

http://sanatnews.ir/News/1/24774
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است