شنبه 9 تير 1403

توافق سران گروه هشت براي مقابله با افزايش بهاي نفت و غذا

  تاريخ:نوزدهم تير 1387 ساعت 14:00   |     کد : 2466   |     مشاهده: 359
به گزارش صنعت نيوز، سران کشورهاي صنعتي و ثروتمند عضو گروه هشت، امروز چهارشنبه، در بيانيه نهايي خود در پايان نشست خود در ژاپن، موافقت کردند که با افزايش بهاي نفت و مواد غذايي که به تورم فزاينده جهاني منجر شده است، مقابله کنند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعي صنعت نيوز، سران کشورهاي صنعتي و ثروتمند عضو گروه هشت، امروز چهارشنبه، در بيانيه نهايي خود در پايان نشست خود در ژاپن، موافقت کردند که با افزايش بهاي نفت و مواد غذايي که به تورم فزاينده جهاني منجر شده است، مقابله کنند.

سران گروه هشت اعلام کردند ما بر سر لزوم پرداختن به ويژه به موضوعاتي همچون افزايش بهاي نفت و غذا، فشارهاي تورم جهاني، ثبات بازارهاي مالي و مبارزه با سياست حمايت از صنايع داخلي، به توافق رسيديم.

سران گروه هشت در همين حال وعده دادند شفافيت و تعادل بين عرضه و تقاضا را در بازار نفت ، از طريق تقويت گفتگوها بين کشورهاي مصرف کننده و توليدکننده، بهبود ببخشند.

در اين بيانيه امده است که در واکنش به افزايش شديد بهاي نفت، موافقت شد که تعادل در زمينه عرضه و تقاضا با تلاش و گفتگو بين کشورهاي مصرف کننده و توليدکننده و با هدف بهبود شفافيت در اين خصوص بهبود يابد.

 

http://sanatnews.ir/News/1/2466
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است