شنبه 16 تير 1403
در راستاي برپايي نشست منطقه‌ايWCC؛

150 مهمان خارجي از 25 کشور به همدان مي‌آيند

  تاريخ:بيست و سوم تير 1388 ساعت 14:47   |     کد : 24571   |     مشاهده: 1129
به گزارش صنعت نیوز، معاون عمراني استانداري همدان از اصلاح وضعيت ظاهري مراکز گردشگري را به مناسبت برپايي نشست منطقه‌اي شوراي جهاني صنايع‌دستي در اين استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه گردشگری صنعت نیوز، معاون عمراني استانداري همدان از اصلاح وضعيت ظاهري مراکز گردشگري را به مناسبت برپايي نشست منطقه‌اي شوراي جهاني صنايع‌دستي در اين استان خبر داد.

سيد حسن موسوي با بيان اين مطلب گفت: برگزاري نشست منطقه‌اي شوراي صنايع‌دستي باعث ارتقاي جايگاه ايران و صنايع دستي ايران در دنيا و موقعيتي براي شناساندن همدان است.

وي ادامه داد: در اين نشست 150 ميهمان خارجي از 25 کشور آسيايي و اقيانوسيه حضور خواهند يافت که اخبار آن از طريق سايت سازمان جهاني صنايع‌دستي منعکس مي‌شود.

اين مقام مسئول با اشاره به اينکه يکي از نقاط ضعف گردشگري استان نبود تابلوهاي راهنما است، اظهار داشت: وضعيت تابلو‌هاي مراکز گردشگري مطلوب نيست و نمي‌تواند اطلاع‌رساني مناسبي داشته ‌باشد.

موسوي دانشگاه علمي کاربردي را در توسعه گردشگري مناسب ارزيابي کرد و اظهار داشت: مدرسه‌اي که در کنار دو اثر تاريخي کليسا مورد توجه است در سال 67 بازسازي شده و آماده تبديل به يک مرکز علمي ـ کاربردي در راستاي گردشگري است.

وي اصلاح وضعيت ظاهري مراکز گردشگري را از وظايف ميراث فرهنگي دانست و افزود: برخي از مراکز اقامتي مهم توريستي مجوز ندارند و اين مي‌تواند در آينده مشکلاتي را ايجاد کند.

معاون عمراني استانداري همدان در ادامه اظهار داشت: در تمامي مسير‌هاي غار عليصدر نصب تابلو انجام شده است که اگر دوباره نياز باشد، آمادگي نصب تابلو در راه‌هاي اين منطقه گردشگري را داريم.

حسن موسوي ياد آور شد: همچنين 2 هزار کلاس براي اسکان مسافران تعمير و تجهيز شده و در نواحي 1 و 2 همدان آماده پذيرايي از مسافران را دارند.

 

http://sanatnews.ir/News/1/24571
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است