شنبه 16 تير 1403

بحران مالي،موزه 200 ساله آلاسکا را تعطيل کرد

  تاريخ:بيست و سوم تير 1388 ساعت 14:45   |     کد : 24569   |     مشاهده: 1057
به گزارش صنعت نیوز، موزه روس‌هاي ارتودکس آلاسکا، با سابقه‌اي بيش از 200 سال و آثار گوناگون از سرخپوستان بومي اين ايالت و مهاجران روس تبار آن به دليل مشکلات ناشي از بحران مالي تعطيل شد.

به گزارش خبرنگار گروه گردشگری صنعت نیوز، موزه روس‌هاي ارتودکس آلاسکا، با سابقه‌اي بيش از 200 سال و آثار گوناگون از سرخپوستان بومي اين ايالت و مهاجران روس تبار آن به دليل مشکلات ناشي از بحران مالي تعطيل شد.

موزه روس‌هاي ارتودکس که پيشتر نيز با مشکالات مالي مواجه بود، طي ماه‌هاي اخير، با شدت گرفتن اوضاع بد اقتصادي و شيوع ويروس آنفلوآنزا به دليل عدم استقبال گردشگران به ورشکستگي و در نهايت تعطيلي کامل انجاميد.

بسياري از آثار موجود در اين موزه ساخته ساکنان بومي ايالت آلاسکا بوده و ديگر اشيا داخل آن از روسيه وارد شده بود. بيشتر نسخ خطي و آثار هنري اين موزه نيز متعلق به سال‌ها 1890 و حتي دو قرن پيش بوده‌اند.

مقامات موزه روس‌هاي ارتدکس قصد دارند به منظور کم کردن هزينه‌هاي نگهداري خود آثار وارداتي به اين موزه را به روسيه برگرانده و ديگر اشيا موجود را به فروش رسانند.

زمان تعطيلي کامل موزه پايان ماه اوت در فصل تابستان اعلام شده و به گفته مسئولان آن پس از خروج کامل اشيا، اين موزه به فروش خواهد رسيد.

 

http://sanatnews.ir/News/1/24569
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است