شنبه 16 تير 1403

طرح ساماندهي گردشگران در جنگل ابر به اجرا در مي آيد

  تاريخ:بيست و سوم تير 1388 ساعت 14:37   |     کد : 24568   |     مشاهده: 1121
به گزارش صنعت نیوز، با رعايت مسائل زيست محيطي و حفاظت از عرصه‌هاي بکر جنگلي طرح هدايت و ساماندهي گردشگران در جنگل ابر به اجرا در خواهد آمد .

به گزارش خبرنگار گروه گردشگری صنعت نیوز، با رعايت مسائل زيست محيطي و حفاظت از عرصه‌هاي بکر جنگلي طرح هدايت و ساماندهي گردشگران در جنگل ابر به اجرا در خواهد آمد .

مجيد آشوري، مدير اجرايي شرکت گردشگري چشمه ساران ابر گفت : اين طرح ها با همکاري تشکل هاي زيست محيطي خصوصاً مؤسسه شاهوار زيست شاهرود به اجرا در خواهد آمد .

آشوري ساماندهي سرويس هاي بهداشتي ، ارائه خدمات از قبيل احداث فروشگاه و غرفه هاي فروش هيزم ، نان محلي ، آب ، سوغات ، صنايع دستي و ديگر مايحتاج گردشگران را از جمله خدمات مورد نظر اين شرکت در جنگل ابر عنوان کرد.

وي تصريح کرد: در قالب اين برنامه پيست اسب سواري نيز براي گردشگران مهيا خواهد شد و با اجراي اين طرح ها براي 50 نفر به طور مستقيم اشتغالزايي شده که در ادامه با توسعه و استفاده از بلدهاي محلي و گسترش خدمات زمينه اشتغال تعداد بيشتري را به دنبال خواهد داشت .

در پايان اين جلسه تعدادي از اعضاي انجمن ها و طرفداران محيط زيست و گردشگري شهرستان به تبادل نظر و ارائه پيشنهاداتي پرداختند .

 

http://sanatnews.ir/News/1/24568
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است