شنبه 16 تير 1403

در راستاي اعتلاي اهداف سازمان تلاش خواهم کرد

  تاريخ:بيست و يکم تير 1388 ساعت 12:14   |     کد : 24419   |     مشاهده: 1073
به گزارش صنعت نیوز، رئيس سازمان ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان مرکزي گفت: اميدوارم بتوانيم در فضاي توام با همکاري و همدلي و در مسير رسيدن به اهداف عالي سازمان گام‌هاي موثر و مستمري را برداريم.

به گزارش خبرنگار گروه گردشگری صنعت نیوز، رئيس سازمان ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان مرکزي گفت: اميدوارم بتوانيم در فضاي توام با همکاري و همدلي و در مسير رسيدن به اهداف عالي سازمان گام‌هاي موثر و مستمري را برداريم.

محمدحسين فرمهيني فراهاني مدير کل پيشين امور موزه‌هاي کشور طي حکمي به رياست سازمان ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان مرکزي منصوب شد.

فراهاني در مراسم معارفه خود با بيان اينکه فعاليت سازمان ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري بر خلاف بسياري از سازمان‌ها ناملموس است، اظهار داشت: در اين رابطه نيازمند آن هستيم تا با برنامه‌ريزي و اجراي اهداف معين سهم خود را از اين حوزه‌ها مشخص کنيم.

وي استان مرکزي را زادگاه و حوزه فعاليت سال‌هاي گذشته خود توصيف کرد و اظهار داشت: به جهت علاقمندي به توسعه و گسترش اين استان و براي انجام وظيفه در راستاي اعتلاي اهداف سازمان اين مسئوليت را پذيرفته‌ام.

فراهاني تلاش مجموعه همکاران سازمان را در توسعه صنعت گردشگري، حفظ و احياء ميراث‌فرهنگي و توسعه و ترويج صنايع‌دستي استان مرکزي مهم ارزيابي کرد و افزود: استان مرکزي داراي قابليت‌ها و پتانسيل‌هاي فراواني براي جذب گردشگران داخلي و خارجي است.

وي همچنين با تاکيد بر اينکه تلاش‌ها و فعاليت‌هاي ارزشمندي در راستاي تحقق اهداف سازمان در اين استان انجام شده است، گفت:اميدواريم بتوانيم در فضاي توام با همکاري و همدلي در اين مسير گام‌هاي موثر و مستمري برداريم.

در اين مراسم، که با حضور عليزاده شيرواني مديرکل هماهنگي امور استان‌هاي سازمان ميراث‌فرهنگي برگزار شد، سيد محمدحسيني رئيس پيشين سازمان ميراث‌فرهنگي استان مرکزي نيز از سمت خود توديع و بازنشسته شد.

 

http://sanatnews.ir/News/1/24419
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است