شنبه 16 تير 1403

تغيير قوانين، گردشگري سلامت کره جنوبي را افزايش داد

  تاريخ:بيستم تير 1388 ساعت 09:54   |     کد : 24315   |     مشاهده: 1103
به گزارش صنعت نیوز، کره جنوبي از رشد صنعت گردشگري سلامت خود به لطف ايجاد تغيير در نظام پذيرش گردشگران بيمار طي دو ماه اخير خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه صنعت نیوز، کره جنوبي از رشد صنعت گردشگري سلامت خود به لطف ايجاد تغيير در نظام پذيرش گردشگران بيمار طي دو ماه اخير خبر داد.

اين افزايش که در نتيجه افزايش اختيارات بيمارستان‌ها در جذب گردشگران بيمار صورت گرفت افزايش 40 درصدي در اين بخش را در مقايسه با مدت زمان مشابه سال پيش به ثبت رساند.

به گفته وزارت گردشگري کره جنوبي قوانين جديد اين امکان را در اختيار مراکز درماني قرار مي‌دهد تا مقدمات جاري مربوط به جذب بيماران همچون تعيين نرخ و حق واسط‌ها را به صورت مستقل انجام دهند. اين اقدام که همراه با تسهيل صدور رواديد براي گردشگران بيمار صورت گرفت با استقبال زيادي از سوي کشورهاي مختلف مواجه شد.

در حال حاضر گردشگران کشورهاي سنگاپور و تايلند عمده‌ترين مسافران ورودي به کره محسوب شده و نزديک به 65 درصد از بازار اين بخش را به خود اختصاص داده اند.

گفتني است علاوه بر کره جنوبي کشورهاي ديگري همچون فيليپين مالزي و هند نيز تلاش‌هاي بسياري را براي جذب بيشتر گردشگران بيمار و ارتقاي صنعت گردشگري سلامت خود انجام داده اند.

 

http://sanatnews.ir/News/1/24315
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است