شنبه 16 تير 1403

همکاري کميته ملي طبيعت گردي با سازمان ملل درباره 130 پروژه

  تاريخ:شانزدهم تير 1388 ساعت 12:17   |     کد : 24191   |     مشاهده: 1087
به گزارش صنعت نیوز، دبير کميته ملي طبيعت گردي سازمان ميراث فرهنگي از همکاري اين سازمان با برنامه عمران سازمان ملل متحد درباره 130 پروژه خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه گردشگری صنعت نیوز، دبير کميته ملي طبيعت گردي سازمان ميراث فرهنگي از همکاري اين سازمان با برنامه عمران سازمان ملل متحد درباره 130 پروژه خبر داد.

آرش کوشا با بيان اينکه تالاب‌ها اکوسيستم شکننده دارند گفت: تالاب شادگان يکي از تالاب‌هايي است که به لحاظ اکوسيتمي در کشور بي نظير است.

وي با اشاره به اينکه توسعه‌ جوامع محلي در حوزه‌ مديريت استراتژيک اکوتوريسم همواره يکي از موضوع‌هاي کليدي بوده است خاطرنشان کرد:با توجه به اهيمت تالاب‌ها دراين فرآيند، مطالعه دو تالاب شاخص درياچه اروميه و پريشان در دستور کار بوده است و با تاکيد و تعاملي که ما داشتيم مطالعات تالاب شادگان نيز مصوب شد تا در دستور کار قرار گيرد.

کوشا افزود:کميته‌ ملي طبيعت‌گردي با همکاري سازمان ملل درباره‌ 130 پروژه‌اي که اين سازمان در ايران و در ارتباط با جوامع محلي انجام مي‌دهد، همکاري لازم را با آنها داشته است.

وي تصريح کرد: طرح مطالعاتي undp تالاب هاي اروميه،پريشان و شادگان با توجه به سندهاي فرا دستي موجود با همکاري سازمان ملل متحد تهيه مي شود.

 

http://sanatnews.ir/News/1/24191
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است