شنبه 9 تير 1403

بازديد وزير ومسکن شهرسازي کشورمان از طرح هاي احداث سيلو در سوريه

  تاريخ:سيزدهم تير 1388 ساعت 11:29   |     کد : 24032   |     مشاهده: 869
به گزارش صنعت نیوز، محمد سعيدي کيا وزير مسکن و شهرسازي کشورمان از طرح احداث سيلوهاي انبار غلات شرکت توسعه سيلوهاي ايران در شمال سوريه بازديد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه راه و ساختمان صنعت نیوز، محمد سعيدي کيا وزير مسکن و شهرسازي کشورمان از طرح احداث سيلوهاي انبار غلات شرکت توسعه سيلوهاي ايران در شمال سوريه بازديد کرد.

در اين بازديد سعيد صفائي مديرعامل شرکت توسعه سيلوها گزارشي از روند اجرايي احداث ده سيلو در اين کشور را تشريح کرد.

صفائي گفت دو واحد از سيلوهاي دهگانه در شهرهاي "کپکا" و "صباح الخير" در شمال شرق سوريه به شرکت سيلوهاي سوريه تحويل داده شده است و هم اکنون چهار واحد ديگر نيز در استان حلب و الحسکه در مراحل تکميلي نصب تجهيرات قرار دارد.

وي افزود چهار واحد ياد شده که امروز وزير مسکن کشورمان از آنها در سراقب حلب و شنشار حمص بازديد کرد در آبان آينده تحويل طرف سوري داده مي شود و تا سال آينده ميلادي چهار واحد باقيمانده هم در استان هاي دمشق ، حلب ، رقه و حماه تکميل خواهد شد.

صفائي تصريح کرد هم اکنون در همه سيلوها مراحل ساختماني به مراحل نهايي رسيده است و به همين علت طرف سوري با رضايت از دقت اجرا و حسن انجام کار ، اعتبارات مالي اين طرح را که بالغ بر دويست و پانزده ميليون دلار است ، طبق برنامه زمانبندي تامين مي کند.

 

http://sanatnews.ir/News/1/24032
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است