شنبه 9 تير 1403

تمديد ضوابط ارايه تسهيلات ساخت مسکن به ايثارگران

  تاريخ:يازدهم تير 1388 ساعت 10:14   |     کد : 23968   |     مشاهده: 699
به گزارش صنعت نیوز، دولت به منظور جلوگيري از تضييع حقوق ايثارگران و ايجاد فرصت مناسب براي بهره مندي بهينه ايثارگران از تسهيلات اعطايي ساخت مسکن، ضوابط ارايه تسهيلات ساخت مسکن به آزادگان، جانبازان و خانواده شهدا را تا آذر سال 1388 تمديد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه راه و ساختمان صنعت نیوز، دولت به منظور جلوگيري از تضييع حقوق ايثارگران و ايجاد فرصت مناسب براي بهره مندي بهينه ايثارگران از تسهيلات اعطايي ساخت مسکن، ضوابط ارايه تسهيلات ساخت مسکن به آزادگان، جانبازان و خانواده شهدا را تا آذر سال 1388 تمديد کرد.

هيئت وزيران بنا به پيشنهاد بنياد شهيد و امور ايثارگران ماده (13) ضوابط ارايه تسهيلات ساخت مسکن به آزادگان، جانبازان و خانواده شهدا، را اصلاح کرد که بر اساس آن زمان استفاده از اين تسهيلات براي پذيرش تقاضا تا پايان شهريور سال 1388 و انعقاد قرارداد تا آذر سال 1388 خواهدبود.

بر اساس مصوبه قبلي هيئت وزيران مهلت پذيرش ومعرفي ايثارگران به بانک هاي عامل را تا پايان خرداد و مهلت انعقاد قرارداد تا پايان شهريور 1388 محدود کرده بود که دولت با پيشنهاد بنياد شهيد و امور ايثارگران مبني بر اختصاص زمان کافي براي عمليات اجرايي و زمان معرفي ايثارگران به بانک هاي عامل موافقت کرد.

 

http://sanatnews.ir/News/1/23968
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است