شنبه 16 تير 1403

قراردادهاي پروژه‌ها صاحب بانک اطلاعاتي مي‌شود

  تاريخ:دهم تير 1388 ساعت 13:07   |     کد : 23933   |     مشاهده: 1057
به گزارش صنعت نیوز، قائم مقام سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري از نظارت بر پروژه‌هاي استاني و ايجاد بانک اطلاعاتي قراردادهاي پروژه‌هاي اين سازمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه گردشگری صنعت نیوز، قائم مقام سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري از نظارت بر پروژه‌هاي استاني و ايجاد بانک اطلاعاتي قراردادهاي پروژه‌هاي اين سازمان خبر داد.

حميد بقايي در همايش روساي استان‌هاي سازمان ميراث فرهنگي با بيان اينکه پروژه‌هاي قابل افتتاح تا پايان شهريور ماه بايد اعلام شود، افزود: براي اختصاص بودجه‌ها بايد پروژه تعريف شود و اين پروژه‌ها نيز بايد داراي فازبندي باشند.

وي با بيان اينکه در سازمان مرکزي ديگر بودجه‌اي را نگه نمي داريم، تصريح کرد: بر روي پروژه هايي که در استان‌ها اجرا مي‌شود نظارت خواهيم داشت.

بقايي از سازمان‌هاي استاني خواست که يک نسخه از قراردادهاي منعقد شده در سازمان‌هاي استاني را به سازمان مرکزي ارسال کنند تا بانک اطلاعاتي قراردادهاي پروژه هاي سازمان ايجاد و بر اين پروژه ها نظارت شود.

وي با بيان اينکه بايد انجام پروژه با ترک تشريفات مناقصه را کاهش داد، افزود: سازمان‌هاي ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري بايد به سمت برگزاري مناقصات بيشتر حرکت‌کرده و سازمان‌هايي که تعداد بيشتري از پروژه هاي خود را از طريق برگزاري مناقصه اجرا مي‌کنند بايد تشويق شوند.

بقايي با اشاره به برنامه‌هاي اصلي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري تصريح کرد: پروژه‌هايي که در استان‌ها اجراي مي‌شود بايد با سندي که طبق رويکرد برنامه 5 ساله پنجم تنظيم مي شود مطابق باشد.

وي با اشاره به پيشرفت‌هاي انجام شده در حوزه گردشگري خاطرنشان کرد: برگزاري نمايشگاه‌هاي بين‌المللي يکي از اقداماتي بوده که باعث افزايش گردشگران شده است.

بقايي با اشاره به پيشرفت‌هاي انجام شده در ثبت ملي و جهاني آثار تاريخي کشور افزود:يکي از اقداماتي که بايد انجام شود سپردن پروژه‌ها به استان ها است.

قائم مقام سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خواستار توجه به اجراي برنامه‌هاي مناسب در ستاد تسهيلات سفرهاي استاني شد.

 

http://sanatnews.ir/News/1/23933
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است