چهارشنبه 13 تير 1403

اهداء 300 محصول صنايع‌دستي گيلان به ورزشکاران

  تاريخ:ششم تير 1388 ساعت 14:00   |     کد : 23627   |     مشاهده: 1063
به گزارش صنعت نیوز، معاون هنرهاي سنتي و صنايع‌دستي گيلان از رايزني با ارگان‌هاي مختلف به منظور اختصاص بخشي از اعتبارات خود به صنايع‌دستي و هنرهاي سنتي خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه گردشگري صنعت نیوز، معاون هنرهاي سنتي و صنايع‌دستي گيلان از رايزني با ارگان‌هاي مختلف به منظور اختصاص بخشي از اعتبارات خود به صنايع‌دستي و هنرهاي سنتي خبر داد.

محمد علي يوسفي با بيان اين مطلب گفت: با پيگيري‌هاي مستمر اين معاونت و در رايزني با سازمان‌هاي مختلف حرکتي نو آغاز شده تا به مناسبت‌هاي مختلف جوايز و هدايا از صنايع‌دستي و هنرهاي سنتي انتخاب شوند.

وي ادامه داد: در همين راستا معاونت هنرهاي سنتيب و صنايع‌دستي استان گيلان با در خواست هيأت ورزشي روستايي و عشايري استان گيلان براي تأمين بخشي از هدايا از اقلام صنايع‌دستي روبرو شد.

معاون هنرهاي سنتي و صنايع‌دستي اين استان تصريح کرد:‌ تعداد 300 قلم محصولات صنايع‌دستي استان بر همين اساس تهيه شد.

يوسفي اضافه کرد: ارزش تقريبي اين محصولات 10 ميليون ريال است که براي اهداء به بانوان ورزشکار شرکت کننده در مسابقات کشوري دو ميداني در رشت تهيه شده است.

وي در ادامه اظهار داشت: چنانچه اين نهضت ادامه يابد همه مردم و مسئولان خود را متعهد بداند تا در اهداء هديه و جوايز محصولات صنايع‌دستي را در اولويت قرار دهند ما بدون شک شاهد توسعه و ترويج اين هنر صنعت ملي و بومي خود خواهيم بود.

 

http://sanatnews.ir/News/1/23627
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است