چهارشنبه 13 تير 1403

اقدامات جدي ناجا در جهت تامين امنيت سفرهاي تابستاني

  تاريخ:اول تير 1388 ساعت 12:17   |     کد : 23407   |     مشاهده: 951
به گزارش صنعت نیوز، فرمانده پليس راه کشور از اقدام جدي پليس جهت ايجاد امنيت سفر براي مسافران و برخورد با رانندگان متخلف در تعطيلات تابستان امسال خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه گردشگری صنعت نیوز، فرمانده پليس راه کشور از اقدام جدي پليس جهت ايجاد امنيت سفر براي مسافران و برخورد با رانندگان متخلف در تعطيلات تابستان امسال خبرداد.

سرهنگ عليرضا اسماعيلي گفت: با توجه به حجم بالاي سفر بين شهري مسافران، پليس راه در جهت حفظ حقوق شهروندي و ايجاد امنيت سفر براي هموطنان و نيز برخورد با رانندگان متخلفي که موجب اختلال در ترافيک مي شوند اقدامات جدي پيش گرفت.

وي تصريح کرد: خودروهايي که رانندگان آنان با رفتارهاي پرمخاطره موجب مشکل و خطر براي خود و ديگران مي شوند با برخورد جدي و قاطع ماموران پليس راه مواجه خواهند شد.

وي اظهار داشت: گواهينامه رانندگاني که در طول يک سال مرتکب 3 تخلف حادثه ساز شوند توقيف شده و پس از آن اين دسته از رانندگان اجازه رانندگي در معابر را نخواهند داشت.

اسماعيلي گفت: گواهينامه ب 1 رانندگاني که مرتکب تخلف شوند و يا در خارج از محدوده هاي تعريف شده مانند جاده هاي بين شهري تردد کنند، ابطال خواهد شد.

فرمانده پليس راه کشور به اجراي تست سلامت رانندگان در ايام تعطيلات تابستاني اشاره کرد و افزود: در طول تعطيلات تابستان ماموران پليس راه از رانندگان به طور رندومي تست سلامت جسمي و الکل صورت خواهند داد.

وي از رانندگان خواست براي جلوگيري از خستگي و خواب آلودگي در حين رانندگي پس از هر 2 ساعت رانندگي مدتي استراحت را در دستور کار خود قرار دهند.

اسماعيلي گفت: هواي گرم و افزايش دماي سطح آسفالت خطر ترکيدگي لاستيک خودروها را تشديد مي کند لذا رانندگان از بکارگيري لاستيک هاي فرسوده جدا خودداري کنند.

فرمانده پليس راه کشور با اشاره به شمار تلفن 88255555 مرکز کنترل ترافيک پليس راه کشور براي اعلام وضع محورهاي کشور خاطرنشان کرد: در طول تعطيلات تابستان ماموران پليس راه همچون تعطيلات نوروز در جاده هاي کشور کنار رانندگان هستند تا هموطنان با امنيت و آرامش خاطرسفر کنند.

 

http://sanatnews.ir/News/1/23407
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است