چهارشنبه 13 تير 1403

حملات تروريستي، گردشگري يمن را کشت

  تاريخ:سی ام خرداد 1388 ساعت 16:20   |     کد : 23326   |     مشاهده: 1049
به گزارش صنعت نیوز، وزارت گردشگري يمن اعلام کرد افزايش حملات تروريستي به اين کشور نزديک به 60 ميليون دلار خسارت بر صنعت گردشگري يمن وارد کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه گردشگری صنعت نیوز، وزارت گردشگري يمن اعلام کرد افزايش حملات تروريستي به اين کشور نزديک به 60 ميليون دلار خسارت بر صنعت گردشگري يمن وارد کرده است.

کاهش بي‌سابقه ورود گردشگر و بي‌کار شدن شاغلان بخش گردشگري و توقف سرمايه گذاري‌هاي بين المللي در اين صنعت از جمله خسارت‌هايي است که با شدت گرفتن حملات تروريستي در چند سال اخير صنعت گردشگري يمن را فلج کرده است.

بر اساس گزارشات واصله گردشگران اروپايي و حوزه آسياي شرقي، کمترين ميزان ورود گردشگر به يمن را ثبت کرده اند زيرا طبق آمار منتشره از سوي سازمان‌هاي بين المللي بيشترين قربانيان حملات تروريستي يمن را گردشگران اين مناطق تشکيل داده اند.

نبيل الفقيح وزير گردشگري يمن گفت: گسترش حملات تروريستي در چند سال اخير که يکي از نمونه هاي بارز آن گروگان گيري 9 نفر از گردشگران خارجي و قتل سه زن در هفته اخير بوده است تاثيري معکوس بر روند گردشگري کشور وارد آورده و منجر به لغو پروازهاي بين المللي بي‌شماري به کشور شده است.

وي با اشاره به خالي ماندن هتل‌ها و نيمه کاره بودن بيشتر موسسات گردشگري افزود: يمن نيازمند فعاليتي گسترده در جذب بازديد کنندگان و جلب اعتماد آنها به ورود در اين کشور است.

دولت يمن درصدد است با توسعه خط مشي‌هاي خود در بخش گردشگري و برپا کردن اجلاس‌هاي متعدد و افزايش خدمات گردشگري صنعت ورشکسته گردشگري خود را بار ديگر به روزهاي متعادل گذشته نزديک کند.

 

http://sanatnews.ir/News/1/23326
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است