چهارشنبه 6 تير 1403

قاليباف: بزرگراه يادگار امام از اولويت هاي طرح هاي شهرداري تهران است

  تاريخ:بيست و هفتم خرداد 1388 ساعت 12:34   |     کد : 23217   |     مشاهده: 643
به گزارش صنعت نیوز، شهردار تهران گفت: بزرگراه يادگار امام مانند بزرگراه امام علي در شرق تهران از اولويت هاي طرحهاي شهرداري تهران در سالجاري است که در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار گروه راه و ساختمان صنعت نیوز، شهردار تهران گفت: بزرگراه يادگار امام مانند بزرگراه امام علي در شرق تهران از اولويت هاي طرحهاي شهرداري تهران در سالجاري است که در حال اجرا است.

محمد باقر قاليباف در حاشيه بهره برداري از تقاطع غيرهمسطح بزرگراه فتح با 45 متري زرند در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به مشکلات غرب تهران افزود: در اين منطقه مشکلاتي مانند وجود کارخانه ها و بخش مسکوني درکنار هم در منطقه 21 و بافت فرسوده در منطقه 9 وجود دارد که از دغدغه هاي مهم شهرداري در غرب اين شهر است.

قاليباف گفت: در حال حاضر بزرگراه هاي غرب تهران در حال تکميل شدن است و پادگان جي هم مي تواند سرانه خوبي به سرانه هاي خدماتي شهر در حوزه هاي فضاي سبز، آموزشي، بهداشتي و فرهنگي اضافه کند.

وي افزود: از ديگر طرحهاي خوب در غرب تهران، بحث ساخت کانال هاي آبهاي سطحي است و در اين مناطق آبهاي زيرسطحي در حال کنترل شدن است.

قاليباف با اشاره به اين که تکميل بزرگراه هاي يادگار امام در غرب و بزرگراه امام علي در شرق از اولويت هاي کاري شهرداري در سال جاري است گفت: بزرگراه يادگار امام به صورت دو طبقه در حال اجرا است.

شهردار تهران افزود: يکي از تقاطع هاي حساس در تهران، تقاطع شيرپاستوريزه بود که از مشکلات هميشه بزرگراه فتح محسوب مي شد.

 

http://sanatnews.ir/News/1/23217
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است