چهارشنبه 13 تير 1403

کارگاه آموزشي مهر اصالت در گيلان برپا مي شود

  تاريخ:بيستم خرداد 1388 ساعت 13:13   |     کد : 22890   |     مشاهده: 1095
به گزارش صنعت نیوز، معاون هنرهاي سنتي و صنايع دستي استان گيلان از برپايي کارگاه آموزشي مهر اصالت همزمان با هفته صنايع دستي در اين استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه گردشگری صنعت نیوز، معاون هنرهاي سنتي و صنايع دستي استان گيلان از برپايي کارگاه آموزشي مهر اصالت همزمان با هفته صنايع دستي در اين استان خبر داد.

محمد علي يوسفي ضمن بيان اين مطلب گفت: معاونت هنرهاي سنتي و صنايع دستي استان گيلان همزمان با آغاز هفته صنايع دستي برنامه هاي ويژه اي را در سطح استان برگزار مي کند.

وي با اشاره به اينکه اين برنامه ها به دنبال برگزاري کميته فرهنگي، رسانه و تبليغات اين معاونت در دستور کار قرار گرفته است، اظهار داشت: يکي از مهمترين برنامه هايي که اين معاونت با جديت تمام به دنبال برپايي آن است کارگاه آموزشي مهر اصالت براي هنرمندان و توليد کنندگان صنايع دستي استان است.

معاون هنرهاي سنتي و صنايع دستي اين استان ادامه داد: اين کارگاه آموزشي با هدف آشنايي هنرمندان با نحوه داوري آثار و ويژگي توليداتي که به مرحله نهايي داوري ها مي رسند برگزار مي شود.

يوسفي تصريح کرد: همچنين همزمان با هفته صنايع دستي در گيلان از هنرمندان و صنعتگران برتر استان تجليل و تقدير به عمل مي آيد.

وي با بيان اينکه هنرمندان برجسته و نمونه استان در اين مراسم مورد تجليل قرار مي گيرند، گفت: اين حرکت نيز با هدف حمايت از هنرمندان و صنعتگران و ايجاد روحيه نشاط و انگيزه کاري انجام مي شود.

معاون هنرهاي سنتي و صنايع دستي گيلان در ادامه اظهار داشت: همچنين معاونت صنايع دستي گيلان در اين هفته ايستگاه هاي عرضه و نمايش صنايع دستي را برپا مي کند.

محمد علي يوسفي با تأکيد بر اينکه اين ايستگاه ها در شهرستان هاي لوشان، آستارا، چابکسر، ماسوله، فومن، رودبار، بام سبز، لاهيجان و رشت برپا مي شود، افزود: همچنين در نظر داريم ايستگاه يک روزه هنرهاي سنتي و صنايع دستي را در فرودگاه رشت برگزار کنيم.

وي خاطرنشان کرد: کارگاه علمي، آموزشي با عنوان بازار يابي و بازار داري نيز در بخش هنرهاي سنتي و صنايع دستي به منظور توسعه صادرات برپا مي شود.

معاون هنرهاي سنتي و صنايع دستي گيلان ياد آور شد: برنامه هاي هفته صنايع دستي گيلان از 24 خرداماه آغاز و تا 30 همين ماه ادامه دارد.

 

http://sanatnews.ir/News/1/22890
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است