چهارشنبه 13 تير 1403

2 هزار هنرمند تهراني به همايش صنايع‌دستي مي‌آيند

  تاريخ:نوزدهم خرداد 1388 ساعت 15:02   |     کد : 22824   |     مشاهده: 1065
به گزارش صنعت نیوز، معاون هنرهاي سنتي و صنايع‌دستي استان تهران از حضور 2 هزار نفر از هنرمندان و صنعتگران صنايع‌دستي اين استان در همايش روز جهاني صنايع‌دستي خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه گردشگری صنعت نیوز، معاون هنرهاي سنتي و صنايع‌دستي استان تهران از حضور 2 هزار نفر از هنرمندان و صنعتگران صنايع‌دستي اين استان در همايش روز جهاني صنايع‌دستي خبر داد.

ليلا رتبه‌اي با بيان اين مطلب گفت: دعوت بخشي از مدعوين همايش روز جهاني صنايع‌دستي به معاونت هنرهاي سنتي و صنايع‌دستي استان تهران واگذار شد.

وي با اشاره به اينکه معاونت هنرهاي سنتي و صنايع‌دستي تهران دعوت از مهمانان همايش را با الويت دعوت از هنرمندان صنايع‌دستي استان مورد توجه قرار داد، اظهار داشت:‌ بر همين اساس 2 هزار هنرمند و توليد کننده صنايع‌دستي استان به اين همايش دعوت شدند.

معاون هنرهاي سنتي و صنايع‌دستي اين استان تصريح کرد: اين معاونت در دعوت از هنرمندان تهراني هيچ الويت خاصي را در نظر نگرفته بلکه بر اساس کارت‌هاي شناسايي موجود اين افراد نسبت به دعوت از آن‌ها اقدام کرده است.

رتبه‌اي با بيان اينکه همچنين در جمع هنرمندان مدعو از استان تهران جمعي از صادر کنندگان و نمايندگان بخش‌هاي مرتبط با صنايع‌دستي استان نيز ديده مي‌شود، گفت‌: تعامل ميان هنرمندان و ساير فعالان بخش‌هاي صنايع‌دستي استان براي ما از اهميت ويژه‌اي برخوردار است.

وي در ادامه اظهار داشت: اين در حالي است که بيش از 150 نفر از هنرمندان و توليد کنندگان صنايع‌دستي استان تهران در نمايشگاه جانبي اين همايش حضور مستقيم دارند.

معاون هنرهاي سنتي و صنايع‌دستي تهران افزود: اين هنرمندان در قالب 150 غرفه به نمايش برترين توليدات صنايع‌دستي اين استان مي‌پردازند.

ليلا رتبه‌اي با تأکيد بر اينکه هنرمندان تهراني ضمن عرضه توليدات خود در اين نمايشگاه، به توليد زنده اين محصولات نيز مي‌پردازند، ادامه داد: توليد زنده تمامي رشته‌هايي که در اين نمايشگاه به نمايش در مي‌آيند از اهميت بسياري برخوردار است.

وي خاطرنشان کرد: اين در حالي است که هنرمندان و صنعتگران تهراني در نمايشگاه جانبي همايش فرصت‌هاي سرمايه‌ گذاري مناطق نمونه گردشگري نيز حضور يافتند.

 

http://sanatnews.ir/News/1/22824
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است