چهارشنبه 13 تير 1403

شماره‌هاي امدادخودرو کانون جهانگردي در 118 ثبت شد

  تاريخ:هجدهم خرداد 1388 ساعت 14:18   |     کد : 22761   |     مشاهده: 1077
به گزارش صنعت نیوز، با ثبت شماره‌هاي امدادخودرو کانون جهانگردي در مرکز 118 گامي ديگري براي تسهيل سفرهاي تابستاني در کانون جهانگردي و اتومبيلراني برداشته شد.

به گزارش خبرنگار گروه گردشگری صنعت نیوز، با ثبت شماره‌هاي امدادخودرو کانون جهانگردي در مرکز 118 گامي ديگري براي تسهيل سفرهاي تابستاني در کانون جهانگردي و اتومبيلراني برداشته شد.

مدير خدمات خودرويي کانون جهانگردي و اتومبيلراني در خصوص برنامه‌هاي درنظر گرفته شده براي سفرهاي تابستاني در اين مرکز گفت: براي ارائه خدمات بهتر به گردشگران تابستاني برنامه‌ر‌يزي‌هاي دقيقي صورت گرفته است.

سيد حسين درخشنده افزود: برنامه‌ريزي براي فصل تابستان و ايجاد تسهيلات براي سفرهاي تابستاني از مدت‌ها پيش آغاز شده است و سعي ما بر اين است تا بتوانيم به بهترين شيوه ممکن به مسافران تابستاني خدمات‌رساني کنيم.

وي در ادامه تصريح کرد: يکي از گام‌هاي برداشته شده در اين راستا همزمان با فرارسيدن تابستان 88، ثبت شماره‌ تلفن امداد خودروي کانون جهانگردي در مرکز 118 است.

مدير خدمات خودرويي کانون جهانگردي و اتومبيلراني با بيان اينکه اين شماره ها از 5 خرداد ماه سال جاري به ثبت رسيده‌اند خاطرنشان کرد: شماره تلفن‌هاي ثبت شده به اين منظور، شامل شماره‌هاي 14- 66710710 و 09697 مي‌شود.

درخشنده گفت: تمامي مسافران تابستاني در سراسر کشور مي‌توانند در صورت بروز هر مشکلي با اين شماره تلفن‌ها تماس گرفته و از خدمات گسترده اين مرکز در تمامي استان‌ها بهره‌مند شوند.

 

http://sanatnews.ir/News/1/22761
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است