چهارشنبه 13 تير 1403

FIA خواستار بهره‌مندي از تجربيات ايران در ايمن‌سازي جاده‌ها است

  تاريخ:سيزدهم خرداد 1388 ساعت 14:12   |     کد : 22544   |     مشاهده: 997
به گزارش صنعت نیوز، فدراسيون بين‌المللي اتومبيلراني خواهان استفاده از تجربيات کانون جهانگردي و اتومبيلراني جمهوري اسلامي ايران در زمينه ايمن‌سازي جاده‌ها است.

به گزارش خبرنگار گروه گردشگری صنعت نیوز، فدراسيون بين‌المللي اتومبيلراني خواهان استفاده از تجربيات کانون جهانگردي و اتومبيلراني جمهوري اسلامي ايران در زمينه ايمن‌سازي جاده‌ها است.

مدير عامل کانون جهانگردي و اتومبيلراني در خصوص اين مطلب گفت: رئيس فدراسيون بين‌المللي اتومبيلراني در نامه‌اي خواهان استفاده از تجربيات ما در ايمن‌سازي جاده‌ها شده است.

سيدمحمدرضا تقي‌زاده در ادامه افزود: برگزاري نخستين کنفرانس بين‌المللي ايمني راه، در ماه گذشته و موفقيت‌هايي که در اين زمينه کسب کرده‌ايم موجب شده تا فدراسيون بين‌المللي اتومبيلراني خواهان استفاده تجربيات ما در اين زمينه باشد.

وي با بيان اينکه اين نامه از سوي شخص مکس مسلي Max Mosley رئيس فدراسيون بين‌المللي اتومبيلراني ارسال شده است، تصريح کرد: اين اولين باري است که رئيس فدراسيون اتومبيلراني شخصاً چنين نامه‌اي براي کشوري ارسال مي‌کند.

تقي‌زاده افزود: مسلي در اين نامه خواستار ارسال تجربيات ما شده تا از آنها در کنفرانس ايمني راه ديگري که در نوامبر آينده در مسکو برگزار خواهد شد استفاده شود.

مدير عامل کانون جهانگردي و اتومبيلراني ادامه داد: اين نامه براي کانون جهانگردي و اتومبيلراني جمهوري اسلامي ايران افتخار بزرگي محسوب مي‌شود.

وي با اشاره به اينکه بحث ايمني راه و وضعيت آن در کشورهاي مختلف در سال‌هاي گذشته همواره مورد توجه سازمان‌هاي بين المللي بو،د ادامه داد: اين عامل انگيزه اصلي ما براي برگزاري اين کنفرانس محسوب مي‌شد که البته در اجرا نيز موفق بود.

سيد محمدرضا تقي‌زاده در پايان اعلام کرد: نظر ما نيز نسبت به همکاري با فدراسيون بين‌المللي اتومبيلراني مثبت است و به زودي موافقت خود را براي مکس مسلي ارسال خواهيم کرد.  

 

http://sanatnews.ir/News/1/22544
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است