چهارشنبه 13 تير 1403

جشنواره نان برنجي و سوغات کرمانشاه افتتاح شد

  تاريخ:دهم خرداد 1388 ساعت 11:15   |     کد : 22290   |     مشاهده: 983
به گزارش صنعت نیوز، جشنواره نان برنجي،سوغات و صنايع دستي کرمانشاه امروز با حضور مسئولان استاني و با حضور استاندار افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه گردشگری صنعت نیوز، جشنواره نان برنجي،سوغات و صنايع دستي کرمانشاه امروز با حضور مسئولان استاني و با حضور استاندار افتتاح شد.

نصرت‌الله سپهر،معاون هنرهاي سنتي و صنايع دستي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان کرمانشاه با بيان مطلب فوق گفت:در مراسم افتتاحيه اين جشنواره رئيس سازمان ميراث فرهنگي استان، استاندار، رئيس اتاق بازرگاني،نماينده مردم کرمانشاه در مجلس شوراي اسلامي و ديگر مسئولان استاني حضور داشتند و در اين مراسم به سخنراني پيرامون اهميت توجه به سوغات و صنايع دستي کرمانشاه در خصوص نحوه بسته‌بندي و کيفيت آنها پرداختند.

وي افزود:در اين جشنواره از افراد فعال در زمينه تهيه سوغات استان تجليل و تنديسي براي قدرداني از اين افراد اهدا و همچنين از هنرمنداني که براي توليدات صنايع دستي خود مهر اصالت دريافت کردند نيز تجليل شد.

سپهر اضافه کرد: در کنار جشنواره نان برنجي و سوغات کرمانشاه، نمايشگاهي از صنايع دستي و هنرهاي سنتي مطرح استان برپا شد و درمعرض ديد علاقه‌مندان قرار گرفت.

 

http://sanatnews.ir/News/1/22290
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است