چهارشنبه 13 تير 1403

برنامه هاي سال جاري و آينده ايکوموس اعلام شد

  تاريخ:ششم خرداد 1388 ساعت 13:47   |     کد : 22143   |     مشاهده: 1145
به گزارش صنعت نیوز، مجمع عمومي سالانه مؤسسه فرهنگي ايکوموس به منطور تغيير اساسنامه، به دليل کافي نبودن تعداد اعضا تشکيل نشد.

به گزارش خبرنگار گروه گردشگری صنعت نیوز، مجمع عمومي سالانه مؤسسه فرهنگي ايکوموس به منطور تغيير اساسنامه، به دليل کافي نبودن تعداد اعضا تشکيل نشد.

دبير موسسه فرهنگي ايکوموس ايران ضمن بيان اين مطلب افزود:مجمع عمومي سالانه مؤسسه فرهنگي ايکوموس که در تاريخ سي ام ارديبهشت ماه سال جاري برگزارشد به دليل به حد نصاب نرسيدن تعداد اعضا تشکيل نشد.

آرش بوستاني در ادامه خاطرنشان کرد: دراين جلسه گزارش مالي ،‌گزارش عملکرد و برنامه هاي سال جاري و آينده مؤسسه فرهنگي ايکوموس ازسوي هيأت مديره ارائه شد .

موسسه فرهنگي ايکوموس ايران ، موسسه‌اي فرهنگي، علمي، تخصصي، غيرسياسي و غيردولتي است که با هدف ترويج و گسترش فرهنگ مطالعه و معرفي بناها و محوطه‌هاي تاريخي، تشويق به حمايت، حفاظت، احيا، مرمت بناها و محوطه‌هاي تاريخي و ترويج فرهنگي آن در سطوح ملي و بين‌المللي تشکيل شده و از ديگر اهداف آن جلب نظر مؤسسه‌ها، نهادها نسبت به اهميت بناها، محوطه‌ها و بافت‌هاي تاريخي است.

در حال حاضر شوراي بين‌المللي بناها و محوطه‌هاي تاريخي در ايران، فعاليت‌هايي را در زمينه همگون‌سازي جايگاه ميراث فرهنگي با معيارهاي جهاني و رفع خلاءهايي هم چون تدوين منشور مرمت انجام مي‌دهد.

 

http://sanatnews.ir/News/1/22143
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است