چهارشنبه 13 تير 1403

نشست بررسي سفر کارت ملي در خراسان جنوبي

  تاريخ:پنجم خرداد 1388 ساعت 16:05   |     کد : 22087   |     مشاهده: 991
به گزارش صنعت نیوز، نشست بررسي سفر کارت ملي با حضور رئيس و معاون گردشگري سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان و مسئولان اماکن اقامتي و پذيرايي و نماينده بانک سپه استان در هتل جهانگردي بيرجند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه گردشگری صنعت نیوز، نشست بررسي سفر کارت ملي با حضور رئيس و معاون گردشگري سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان و مسئولان اماکن اقامتي و پذيرايي و نماينده بانک سپه استان در هتل جهانگردي بيرجند برگزار شد.

صنايع دستي و گردشگري خراسان جنوبي، معاون گردشگري اين سازمان در اين خصوص گفت: اين نشست با هدف ارائه راهکار‌هاي لازم براي توسعه صدور سفر کارت ملي و افزايش دستگاه‌هاي (pos) کارت خوان برگزار شد.

مرتضي عربي افزود: در اين نشست مقرر شد تا دو ماه آينده تعداد دستگاه‌هاي کارت خوان مربوط به سفر کارت ملي در مراکز اقامتي و پذيرايي استان افزايش يابد.

به گفته‌ وي تاکنون براي کارمندان 58 دستگاه اجرايي خراسان جنوبي سفر کارت صادر شده است و سياست سازمان در اين خصوص صدور سفر کارت براي همه کارمندان دولت و بخش خصوصي مي‌باشد. در حال حاضر نيز در 4 مرکز اقامتي و پذيرايي بيرجند دستگاه کارت خوان مربوط به سفر کارت ملي وجود دارد.

معاون گردشگري سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري با اشاره به اينکه درآينده‌ي نزديک کارگاه آموزشي سفر کارت ملي در استان برگزار مي‌شود، دستگاه‌هاي اجراي مي‌توانند از محل اعتبارات مربوط به امور رفاهي کارمندان خود اقدام به شارژ سفر کارت‌هاي ملي کنند. هم‌چنين دارندگان سفر کارت ملي نيز با شارژ کارت‌هاي خود مي‌توانند از مزاياي مربوط به آن در هنگام مراجعه به اماکن اقامتي و پذيرايي استفاده کنند.

 

http://sanatnews.ir/News/1/22087
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است