چهارشنبه 13 تير 1403

صنايع دستي هند،‌ رونق مي‌يابد

  تاريخ:سوم خرداد 1388 ساعت 13:58   |     کد : 21948   |     مشاهده: 1039
به گزارش صنعت نیوز، صنايع‌دستي هند، با افزايش تقاضا از ديگر نقاط جهان، روزهاي متعادل‌تري را تا دو ماه ديگر پيش رو خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار گروه گردشگری صنعت نیوز، صنايع‌دستي هند، با افزايش تقاضا از ديگر نقاط جهان، روزهاي متعادل‌تري را تا دو ماه ديگر پيش رو خواهد داشت.

رئيس شوراي ارتقاي صادرات صنايع‌دستي هند (ECPH) با بيان مطالب فوق گفت: با افزايش ميزان تقاضاي کشورهايي همچون امريکا و کشورهاي عضو اتحاديه اروپا به صنايع دستي هند، اميد مي‌رود اين صنعت تا دو ماه آينده روزهاي متعادل‌تري را پيش رو داشته باشد.

وي با اشاره به اينکه صنايع‌دستي يکي از متضررترين بخش‌هاي صادراتي هند در چند ماه اخير بوده افزود: پس از سقوط 48 درصدي صادرات محصولات صنايع‌دستي در سال 2008 و اوايل سال 2009 در حال حاضر شاهد توسعه و پيشرفتي محسوس در اين بخش طي يک ماه اخير بوده و پيش بيني مي‌شود اين روند در دو ماه آينده بهبود بخشد.

رئيس شوراي ارتقاي صادرات صنايع دستي هند خاطرنشان کرد: در حال حاضر کشورهاي مختلفي خواهان محصولات هند شده و پيش‌بيني مي‌کنيم در فاصله ماه‌هاي ژولاي تا آگوست رشد مثبتي در اين بخش داشته باشيم.

به گفته مسئولان سازمان‌هاي مرتبط با صادرات صنايع‌دستي، امريکا، انگلستان و آلمان هر کدام با دريافت 25، 14 و 10 درصد از مجموع محصولات صادر شده، نقش عمده اي در توسعه و درآمدزايي اين صنعت ايفا کرده‌اند.

 

http://sanatnews.ir/News/1/21948
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است