دو شنبه 11 تير 1403

نمايشگاه گردشگري و هتلداري اصفهان به کار خود پايان داد

  تاريخ:بيست و نهم ارديبهشت 1388 ساعت 11:04   |     کد : 21597   |     مشاهده: 1227
به گزارش صنعت نیوز، با ايجاد دبيرخانه دائمي نمايشگاه هاي بين المللي گردشگري در اصفهان، نمايشگاه گردشگري و هتلداري اصفهان به کار خود پايان داد.

به گزارش خبرنگار گروه گردشگری صنعت نیوز، با ايجاد دبيرخانه دائمي نمايشگاه هاي بين المللي گردشگري در اصفهان، نمايشگاه گردشگري و هتلداري اصفهان به کار خود پايان داد.

نمايشگاه بين‌المللي گردشگري و هتلداري اصفهان 24 ارديبهشت با حضور مقامات و دست اندرکاران گردشگري در مرکز نمايشگاه‌هاي بين المللي اصفهان افتتاح شد.

در اين نمايشگاه که تا 27 ارديبهشت ادامه داشت، جاذبه‌هاي گردشگري استان‌هاي ايران همراه با دستاوردها و خدمات گردشگري بخش خصوصي به نمايش گذاشته شد.

در پنجمين نمايشگاه بين المللي صنعت گردشگري و هتلداري استان اصفهان 25 سازمان استاني ميراث فرهنگي و گردشگري حضورداشته و در کنار ايرلاين هاي هما و تابان، خدمات گردشگري و جاذبه هاي ايران را معرفي کردند.

اين نمايشگاه در طول 4 روز برگزاري با استقبال علاقمندان گردشگري و متخصصان اين حوزه روبرو شد . همچنين گردشگراني که از کشورهاي مختلف به شهر تاريخي اصفهان سفر کرده بودند، در بازديد از اين نمايشگاه با قابليت هاي مختلف گردشگري کشور، صنايع دستي و اکوتوريسم اصفهان آشنا شدند.

چايخانه سنتي نيز که به همت سفره خانه هاي سنتي و حمايت سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري استان تهران برپا شده بود با استقبال زيادي مواجه شد. ستاد تبليغات و نمايشگاه‌ها نيز در اين نمايشگاه اقلام فاخر تبليغاتي را در کنار برپايي نمايشگاه عکس جاذبه ها ، سوغات و لباس هاي اقوام ايران در ميان بازديد کنندگان پخش کرد.

رئيس ستاد تبليغات و نمايشگاه‌ها در همين خصوص با اشاره به اينکه نمايشگاه بين‌المللي صنعت گردشگري و هتلداري اصفهان به عنوان پيش درآمد نمايشگاه‌هاي بين‌المللي ايران تعريف شده است، گفت: بر اساس چشم انداز 20 ساله، گردشگري نقش مهمي در توسعه اقتصاد کشور داشته و جايگاه مهمي را در چرخه اقتصاد ملي به خود اختصاص داده که اميدواريم با برگزاري هدفمند نمايشگاه‌هاي گردشگري در شهرهاي مختلف با هدايت سفر به مناطق کشوري چرخه اقتصادي گردشگري در سراسر کشور پراکنده شود.

محمد حسين برزين افزود: نمايشگاه بين‌المللي صنعت گردشگري و هتلداري اصفهان در تقويم گردشگري سازمان جهاني جهانگردي ثبت خواهد شد. بر همين اساس کارشناسان مستقر در دبيرخانه نمايشگاه از هم اکنون برنامه ريزي نمايشگاه فصل ششم را آغاز کرده و براي حرکت پايدار جهت جهاني شدن نمايشگاه از منظر حوزه بين الملل، اقدامات بنياديني را در حوزه ارتباطات بين الملل آغاز کرده اند.

برزين با اشاره به نقش تبليغاتي نمايشگاه ها در حفظ و توسعه نظام بازاريابي، از نمايشگاه اصفهان به عنوان حرکتي حرفه اي براي نمايش داشته هاي گردشگري و توسعه ارتباطات تبليغي ياد کرد و گفت: تبليغات گردشگري نقشي اساسي در حفظ و گسترش بازارهاي داخلي و خارجي گردشگري داشته و ستاد تبليغات و نمايشگاه ها بخش خصوصي را به مشارکت فعال در برگزاري و توسعه پايدار اين نمايشگاه‌ها فرا مي‌خواند.

رييس ستاد تبليغات و نمايشگاه ها با توجه به رفتار ها و برنامه هاي حرفه اي ارايه شده در نمايشگاه اصفهان از سوي شرکت کنندگان بخش خصوصي يادآور شد: نتيجه سياست هاي مياني و بلند مدت حوزه نمايشگاه ها و تبليغات اکنون منجر به تکامل و تداوم روند حرفه اي گردي در ميان بخش هاي خصوصي و اصناف گردشگري و صنايع وابسته شده که به طور حتم با تداوم اين امر، بخش خصوصي نقس موثر و بارزي را در توسعه و تحقق اهداف چشم انداز 20 ساله گردشگري ايفا خواهد کرد.

برزين با اشاره به رقابتي بودن نمايشگاه اصفهان اعلام کرد که برگزيدگان بخش هاي دولتي و خصوصي اين نمايشگاه با حضور رياست سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري تقدير خواهند شد.

 

http://sanatnews.ir/News/1/21597
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است