دو شنبه 11 تير 1403

صنايع دستي و گردشگري کشور پيوند مي خورند

  تاريخ:بيست و هفتم ارديبهشت 1388 ساعت 13:08   |     کد : 21431   |     مشاهده: 1033
به گزارش صنعت نیوز، هنرهاي سنتي و صنايع دستي کشور مي تواند در برنامه ايران که از شبکه خبري پرس تي وي پخش مي شود حضور داشته باشد.

به گزارش خبرنگار گروه گردشگری صنعت نیوز، هنرهاي سنتي و صنايع دستي کشور مي تواند در برنامه ايران که از شبکه خبري پرس تي وي پخش مي شود حضور داشته باشد.

مدير برنامه هاي زنده شبکه خبري پرس تي وي ضمن بيان اين مطلب گفت: برنامه ايران که مدت هاست از اين شبکه خبري پخش مي شود، فضاي فرح بخشي از کشورمان ايران را به تصوير مي کشد.

نادر راد ادامه داد: اين برنامه بيشتر فضاي جذاب و ديدني ايران پيشرفته و موضوعات دلنشيني که به نوعي همه از آن غافل بوده اند را به نمايش مي‌گذارد.

وي با‌اشاره به اين‌که صنايع‌دستي و هنرهاي سنتي نيز يکي از همين موضوعات است که کمتر به آن توجه شده است، اظهار داشت:متأسفانه به‌دليل نپرداختن به اين موضوع در داخل و خارج از کشور آشنايي کمتري با اين بخش وجود دارد.

مدير‌برنامه هاي‌زنده اين‌شبکه خبري تصريح کرد: خوشبختانه هنرهاي سنتي و صنايع دستي ايران از پتانسيل هاي‌بالايي برخوردار است که مي‌تواند در برنامه‌هاي جذابي چون ايران و ساير برنامه هاي شبکه هاي برون مرزي مورد توجه قرار بگيرد.

راد با بيان اين‌که پيوند صنايع دستي و گردشگري کشور در معرفي هر چه مناسب تر اين بخش موثر خواهد بود، گفت: به نظر مي‌رسد با پيوند اين دو، هم زمينه‌هاي لازم براي حضور گردشگران در ايران فراهم مي شود و هم به صنايع دستي به عنوان بخشي از هويت کشور پرداخته مي شود.

وي در ادامه اظهار داشت: با توجه به برنامه ريزي‌هاي انجام شده در حال حاضر، فضاي اين برنامه امکان پرداختن به هنرهاي سنتي و صنايع دستي کشور را داراست.

نادر راد با اشاره به‌اين که قالب تهيه برنامه هايي با‌موضوع صنايع دستي براي پخش در اين قسمت از اهميت ويژه اي برخوردار است اظهار داشت: به نظر مي رسد ساخت برنامه هايي در مدت زمان پنج دقيقه با هدف معرفي رشته هاي صنايع دستي تأثير گذار باشد.

مدير برنامه هاي زنده شبکه خبري پرس‌تي‌وي خاطرنشان کرد:درساخت اين برنامه هاي کوتاه مدت لزوم توجه به جنبه هاي اطلاع رساني اهميت بسيار زيادي دارد.

 

http://sanatnews.ir/News/1/21431
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است