دو شنبه 11 تير 1403

اجرای شش گروه موسیقی در نخستین جشن آواهای باستانی

  تاريخ:بيست و هفتم ارديبهشت 1388 ساعت 11:22   |     کد : 21403   |     مشاهده: 1179
به گزارش صنعت نیوز، دبیر نخستین جشن آواهای باستانی از شرکت شش گروه موسیقی محلی از 9 تا 12 تیرماه سال جاری در مجتمع فرهنگی - توریستی گنجنامه در شهر همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه گردشگری صنعت نیوز، دبیر نخستین جشن آواهای باستانی از شرکت شش گروه موسیقی محلی از 9 تا 12 تیرماه سال جاری در مجتمع فرهنگی - توریستی گنجنامه در شهر همدان خبر داد.

دبیر جشن و رئیس هیات مدیره مجتمع فرهنگی، توریستی، تفریحی،ورزشی گنجنامه در استان همدان با اعلام این خبر گفت:نور محمد درپور از تربت جام ،گروه فرج علیپور از استان لرستان،گروه لیان به سرپرستی محسن شریفیان از استان بوشهر از جمله گروه‌هایی هستند که در این جشن به اجرای نواهای محلی و میراثی می پردازند.

وی افزود:از دیگر گروه‌های این جشن چهار روزه می توان به گروه مهرگان از استان کرمانشاه،عاشیق حسن اسکندری از آذربایجان شرقی و گروه حاوا به سرپرستی پروین بهمنی از ایل قشقایی اشاره کرد.

به گفته ترابیان ، مجتمع فرهنگی - توریستی گنجنامه این جشن را با هدف توسعه طبیعت گردی و ارتقاء توریسم فرهنگی برگزار می کند.

وی تاکید کرد:به یقین با اجرای موسیقی اقوام مختلف می توان بسیاری ازجاذبه های ناشناخته های فرهنگ ایران زمین را در حوزه داخلی و حتی خارجی معرفی و به جذب توریست پرداخت.

ترابیان درباره مجتمع تله کابین گنجنامه گفت: این خط دو نقطه مهم توریستی - ورزشی شهرهمدان به نام های گنجنامه و میدان میشان را با طولی برابر 1680 متر و اختلاف ارتفاع 700 متر با استفاده از 17 پایه به یکدیگر متصل می کند .این خط با تکنولوژی دهه 90 اروپا و توسط شرکت دوپل مایر اتریش ساخته شده است.

برای اطلاعات بیشترمی توان به سایت www.telecabin-ganjnameh.com مراجعه کرد.

 

http://sanatnews.ir/News/1/21403
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است