دو شنبه 11 تير 1403

10 هنرمند برتر صنايع‌دستي کشور تجليل مي‌شوند

  تاريخ:بيست و سوم ارديبهشت 1388 ساعت 12:38   |     کد : 21173   |     مشاهده: 3485
به گزارش صنعت نیوز، همزمان با روز ميراث فرهنگي و تکريم از ميراث بانان، هنرمندان صنايع‌دستي کشورمان تجليل مي‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه گردشگری صنعت نیوز، همزمان با روز ميراث فرهنگي و تکريم از ميراث بانان، هنرمندان صنايع‌دستي کشورمان تجليل مي‌شوند.

ششمين روز از هفته ميراث فرهنگي با عنوان روز ميراث فرهنگي و تکريم از ميراث بانان نامگذاري شده است که در اين روز از هنرمندان صنايع‌دستي کشور نيز تجليل به عمل مي‌آيد.

بنابراين گزارش طبق برنامه ريزي‌هاي انجام شده در اين روز تجليل از هنرمندان و پيشکسوتان صنايع‌دستي همراه با تجليل از ميراث بانان کشور انجام مي‌شود.

بر همين اساس معاونت هنرهاي سنتي و صنايع‌دستي نسبت به معرفي 10 هنرمند برتر صنايع‌دستي کشور براي تجليل در اين مراسم اقدام کرد.

اين گزارش حاکي از آن است که معاونت‌هاي صنايع‌دستي استاني در انتخاب 10 هنرمند برتر صنايع‌دستي با معاونت هنرهاي سنتي و صنايع‌دستي کشور همکاري کرده‌ است.

هنرمندان برتر صنايع‌دستي براي تجليل در اين آيين از استان‌هاي مختلف کشور انتخاب شده‌اند.

همچنين معاونت هنرهاي سنتي و صنايع‌دستي کشور اقدام به معرفي اين هنرمندان براي تجليل در اين مراسم کرده است.

حميد رضا ناظميان، مهرداد امير اينانلو، عباس رستميان، روزي طلب، رحيم پشنگ، جوهريان، امير طاعت، حسن فردوسي، امير ساعي و حسن گنجينه هنرمنداني هستند که در اين مراسم تجليل مي‌شوند.

اين در حالي است که هنرمندان نامبرده از استادان رشته‌هاي معرق، سفال، مينياتور، خاتم، چرم، فلز، منبت چوب، رشتي دوزي، قلمزني و چاپ باتيک هستند.

 

http://sanatnews.ir/News/1/21173
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است