دو شنبه 11 تير 1403

شرکت 6 موسسه طبیعت گردی در نمایشگاه بین المللی گردشگری اصفهان

  تاريخ:بيست و سوم ارديبهشت 1388 ساعت 12:38   |     کد : 21172   |     مشاهده: 1335
به گزارش صنعت نیوز، شش موسسه بخش خصوصی فعال در حوزه طبیعت گردی با حمایت کمیته ملی طبیعت گردی در پنجمین نمایشگاه بین المللی صنعت گردشگری و هتلداری اصفهان شرکت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه گردشگری صنعت نیوز، شش موسسه بخش خصوصی فعال در حوزه طبیعت گردی با حمایت کمیته ملی طبیعت گردی در پنجمین نمایشگاه بین المللی صنعت گردشگری و هتلداری اصفهان شرکت می‌کنند.

موسسات بخش خصوصی در این نمایشگاه با حمایت کمیته ملی طبیعت گردی خدمات و توانمندی‌های خود درعرصه اکوتوریسم را ارائه خواهند کرد.

براساس اعلام روابط عمومی کمیته ملی طبیعت گردی شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری اسپیلت البرز که در زمینه تورهای تخصصی کوه نوردی، اسکی و طبیعت گردی مشغول به فعالیت است از جمله شرکت‌هایی است که در این نمایشگاه دستاوردهای خود را ارائه می‌کند.

در این نمایشگاه همچنین موسسه اکوتوریسم آخشیگان که قایقرانی در رودخانه های خروشان از جمله فعالیت‌های آن است نیز شرکت خواهد کرد.

موسسه امداد ونجات طبیعت ماه سرخ پرشیا دیگر موسسه خصوصی شرکت کننده در پنجمین نمایشگاه بین المللی صنعت گردشگری و هتلداری اصفهان است.

در این نمایشگاه همچنین موسسه آسمان شب فعالیت‌ها و خدمات خود را برای علاقمندان به نجوم عرضه می‌کند.

موسسه طبیعت از جمله موسساتی است که به فعالیت‌های آموزشی در عرصه اکوتوریسم اشتغال دارد و دراین نمایشگاه نیز خدمات خود را ارائه می‌دهد.

شرکت طبیعت گردی اکو تور که به ارائه خدمات و برگزاری تورهای طبیعت گردی اشتغال دارد نیز در پنجمین نمایشگاه بین المللی صنعت گردشگری و هتلداری اصفهان شرکت خواهد کرد.

 

http://sanatnews.ir/News/1/21172
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است