چهارشنبه 6 تير 1403

کاهش ارزش دلار در برابر ين و يورو

  تاريخ:دوازدهم تير 1387 ساعت 11:21   |     کد : 2093   |     مشاهده: 171

درحاليکه احتياط بازار در آستانه انتشار اطلاعات در خصوص ميزان اشتغال در امريکا و همچنين تصميم گيري بانک مرکزي اروپا در خصوص نرخ بهره، افزيش يافته است، ارزش دلار در برابر ين و يورو در معاملات امروز چهارشنبه بازار اسيا کاهش يافت.

به گزارش خبرگزاري فرانسه از توکيو، ارزش دلار در برابر ين در معاملات صبح امروز بازار بورس توکيو کاهش يافت و هر دلار با صد و پنج مميز نود و پنج ين داد و ستد شد.

هر دلار در معاملات ديشب بازار بورس نيويورک با صد و شش مميز ده ين معامله شده بود. ارزش يورو نيز در برابر دلار افزايش يافت و هر يورو با يک مميز پنج هزار و هشتصد و ده دلار معامله شد.

هر يورو پيش از اين با يک مميز پنج هزار و هفتصد و نود و شش دلار داد و ستد شده بود. ارزش يورو در برابر ين نيز افزايش يافت و هر يورو با صد و شصت و هفت مميز پنجاه و چهار ين معامله شد.

هر يورو پيش از اين با صد و شصت و شش مميز هفتاد و چهار ين داد و ستد شده بود. به رغم انتشار گزارش بهتر از حد انتظار در خصوص فعاليتهاي توليدي در امريکا در روز سه شنبه، دلالان همچنان در خصوص سلامت اقتصاد اين کشور نگران هستند.

ساتورو اوگاساوارا تحليلگر ارز در بانک اعتباري سوئيس در توکيو در همين حال اعلام کرد بازار در حال حاضر در انتظار نشست امروز بانک مرکزي اروپا و انتشار اطلاعات در خصوص ميزان اشتغال در امريکا است.

  

 

http://sanatnews.ir/News/1/2093
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است