دو شنبه 11 تير 1403

خاورميانه، پرجاذبه‌ترين منطقه گردشگري جهان

  تاريخ:بيستم ارديبهشت 1388 ساعت 12:03   |     کد : 20915   |     مشاهده: 1261
به گزارش صنعت نیوز، با تداوم روند افزايشي ورود گردشگر به خاورميانه و توسعه بخش‌هاي هتلداري، کارشناسان آينده صنعت هتلداري منطقه تا سال 2020 را با پذيرش بيش از 68 ميليون گردشگر اميدوار کننده توصيف کردند.

به گزارش خبرنگار گروه گردشگری صنعت نیوز، با تداوم روند افزايشي ورود گردشگر به خاورميانه و توسعه بخش‌هاي هتلداري، کارشناسان آينده صنعت هتلداري منطقه تا سال 2020 را با پذيرش بيش از 68 ميليون گردشگر اميدوار کننده توصيف کردند.

کارشناسان سازمان جهاني گردشگري اعلام کردند در آينده‌اي نزديک و به لطف ايجاد زيرساخت‌هاي متعدد رفاهي و هتلداري، گردشگري خاورميانه با رشد چشمگيري مواجه خواهد شد.

بنا به گفته کارشناسان سازمان جهاني گردشگري، ايجاد هتل‌هاي پنج ستاره، تفرجگاه‌هاي طبيعي و کاهش ماليات‌هاي مسافرتي در منطقه خاورميانه باعث شده است، گردشگري اين منطقه از ثبت حضور 46 ميليون گردشگر در سال 2007 به ورود بيش از 68 ميليون گردشگر تا سال 2020 اميدوار باشد.

باسل القاسم، رئيس سازمان مشاوره‌اي الباسل و يکي از مراکز فعال با سازمان جهاني گردشگري در خاورميانه گفت: اين سازمان با ساخت مناطق تفريحي و رفاهي متعدد در نقاط مختلف حوزه خاورميانه و همکاري مداوم با سازمان جهاني گردشگري گام‌هاي بلندي در تحقق آرمان‌هاي هتلداران و فعالان بخش گردشگري خاورميانه برداشته است.

وي ساخت مجموعه‌هاي تفريحي براي اشخاص مهم و خانواده‌هاي سلطنتي را به منظور جذب آنها به اين منطقه يکي از مهمترين اقدامات اين موسسه جهت بهبود وضعيت گردشگري منطقه خواند.

صاحبان آژانس‌هاي مسافرتي و فعالان صنعت گردشگري اميدوارند با ايجاد بخش‌هاي تفريحي متعدد همچون زمين‌هاي بازي،‌ پارک‌هاي چند منظوره، هتل و از اين قبيل آينده‌اي روشن در حوزه خاوريانه به وجود آوذند.

 

http://sanatnews.ir/News/1/20915
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است