دو شنبه 11 تير 1403

حيوانات کمياب گردشگري اندونزي را ارتقا مي‌دهند

  تاريخ:هفدهم ارديبهشت 1388 ساعت 10:43   |     کد : 20736   |     مشاهده: 1233
به گزارش صنعت نیوز، اندونزي در حرکتي نمادين، اقدام به تاسيس و گشايش پارک طبيعي حيوانات کرده و در آن با نمايش کمياب‌ترين حيوانات اين منطقه درصدد شناساندن آنها به بازديدکنندگان و گردشگران است.

به گزارش خبرنگار گروه گردشگری صنعت نیوز، اندونزي در حرکتي نمادين، اقدام به تاسيس و گشايش پارک طبيعي حيوانات کرده و در آن با نمايش کمياب‌ترين حيوانات اين منطقه درصدد شناساندن آنها به بازديدکنندگان و گردشگران است.

گونه‌هاي مختلف از حيوانات مختلف در پارک طبيعي باتوپوتيح (Batuputih) اندونزي گردهم جمع آمده‌اند تا تنوع حيات وحش اين سرزمين را براي گردشگران به نمايش بگذارند.

بازديدکنندگان از اين پارک مي توانند شاهد طيف عظيمي از حيوانات همچون، مرغ‌هاي ماهيخوار، خفاش، شامپانزه‌هاي اندونزيايي، ميمون شبگرد هندي که کوچکترين پستاندار جهان است و ساير حيوانات بومي اين کشور باشند.

سارويو سوماترو، کارشناس حيوانات وحشي اندونزي گفت: اکثر اين حيوانات، از گونه‌هاي در خطر انقراض هستند، که پيش‌بيني مي‌شود در صورت عدم محافظت و مراقبت در آينده‌اي نزديک از بين بروند.

وي افزود: تاکنون تقريبا پنج هزار و 500 گونه از انواع مرغ ماهي‌خوار منقرض شده است که نشان دهنده خطر بزرگي در مورد بقاي نسل اين نوع حيوان است.

 

http://sanatnews.ir/News/1/20736
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است