شنبه 9 تير 1403

وزیر علوم از فعال شدن 12 واحد بین المللی دانشگاهی در کشور خبر داد

  تاريخ:دوم ارديبهشت 1388 ساعت 15:16   |     کد : 19689   |     مشاهده: 807
به گزارش صنعت نیوز، وزیر علوم تحقیقات و فن آوری از راه اندازی 12 واحد بین المللی دانشگاهی در کشور خبر داد و گفت: با فعال شدن این واحدهای بین المللی، دانشجوی خارجی نیز می گیریم.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی صنعت نیوز، وزیر علوم تحقیقات و فن آوری از راه اندازی 12 واحد بین المللی دانشگاهی در کشور خبر داد و گفت: با فعال شدن این واحدهای بین المللی، دانشجوی خارجی نیز می گیریم.

محمد مهدی زاهدی صبح امروز در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا هنوز فضای دانشگاه ها انتخاباتی نشده است؟ گفت: این موضوع را قبول ندارم و کاندیداهای مطرح در دانشگاه ها، جلسات پرسش و پاسخ برگزار می کنند.

وزیر علوم تاکید کرد: برنامه ما این است و به همه دانشگاه ها نیز اعلام کرده ایم که با وسعت نظر باید با موضوع حضور کاندیداها در دانشگاه ها مواجه شوند و از این اتفاق نیز استقبال می کنیم.

زاهدی با اعلام اینکه حضور کاندیداهای ریاست جمهوری در دانشگاه ها به نفع کشور و مردم است از نامزدهای انتخاباتی خواست با حضور خود در محافل علمی پاسخگوی سوالات و مطالبات دانشجویان باشند.

وی درخصوص نحوه اجرایی شدن الگوی مصرف و صرفه جویی در وزارت علوم خاطرنشان کرد: چهار محور کیفیت سازی، توسعه پژوهش، بسترسازی فن آوری های نوین و تحرک فرهنگی با اولویت بسته های فرهنگی از اقدامات مهم وزارت علوم در سال اصلاح الگوی مصرف است.

 

http://sanatnews.ir/News/1/19689
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است