شنبه 9 تير 1403

اماکن گردشگری و رفاهی در کربلا احداث می‌شوند

  تاريخ:بيست و ششم فروردين 1388 ساعت 12:32   |     کد : 19203   |     مشاهده: 1251
به گزارش صنعت نیوز، اماکن گردشگری و رفاهی کربلا به منظور برآورده کردن نیازهای زائران و تأمین سلامتی آنها در نزدیکی حرم مطهر امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) احداث می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه گردشگری صنعت نیوز، اماکن گردشگری و رفاهی کربلا به منظور برآورده کردن نیازهای زائران و تأمین سلامتی آنها در نزدیکی حرم مطهر امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) احداث می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شیعه، مشاور مالی و اقتصادی و مدیر اجرایی شرکت بین المللی نور لبنان اظهار داشت: این شرکت با شرکتهای دیگری در عراق توافقنامه امضا کرده که طی آن طرحهای گردشگری و رفاهی اجرا شوند.

این طرحها در نزدیکی اماکن مقدس و به ویژه حرم مطهر امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) احداث می شوند تا نیازهای زائران حرمین مطهر را که از کشورهای مختلف اسلامی راهی کربلا می شوند فراهم کنند.

این طرحها شامل  12 هتل برای گردشگران، واحدهای تجاری، رستوران، مراکز تفریحی، شهر بازی، مراکز تجاری، سالن نمایش، نمازخانه، اماکنی ویژه حمل گردشگران، اماکنی برای ارائه خدمات اینترنت، ارتباطات خارجی و امکانات دیگر خواهد بود که طی 24 ساعت سلامتی و امنیتی زائران را تأمین می کنند.

یکی از اهداف این طرحها رشد و شکوفایی گردشگری کربلا و تأثیر مثبت بر عراق است تا از تمامی امکانات این کشور استفاده شود.

مساحتی که قرار است این اماکن در آن احداث شود حدود 250 هزار متر مربع است .

 

http://sanatnews.ir/News/1/19203
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است