شنبه 9 تير 1403

85 آلاچيق در سيستان و بلوچستان احداث مي شود

  تاريخ:بيست و سوم فروردين 1388 ساعت 13:44   |     کد : 18938   |     مشاهده: 1391
به گزارش صنعت نیوز، معاون سرمايه گذاري و طرح هاي سازمان ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري استان سيستان و بلوچستان از احداث 85 آلاچيق در برخي از نقاط استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه گردشگری صنعت نیوز، معاون سرمايه گذاري و طرح هاي سازمان ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري استان سيستان و بلوچستان از احداث 85 آلاچيق در برخي از نقاط استان خبر داد.

ماندانا زنگنه،معاون سرمايه گذاري و طرح هاي سازمان ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري استان سيستان و بلوچستان با بيان مطلب گفت:اين آلاچيق ها در سه منطقه استان که همواره مورد توجه مردم استان و گردشگران خارج از استان قرار گرفته است،احداث مي شود.

وي افزود: اين آلاچيق ها در پارک ملت زاهدان،مجاورت کوه پنج انگشتي شهرستان خاش،منطقه لوچو در 25 کيلومتري زاهدان احداث مي شود.

به گفته معاون سرمايه گذاري و طرح هاي سازمان ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري استان سيستان و بلوچستان عمليات احداث اين آلاچيق ها تا دو ماه آينده به طور کامل به پايان مي رسد.

زنگنه در خصوص اعتبار هزينه براي اين پروژه گفت:حدود 300 ميليون تومان اعتبار از محل اعتبارات استاني براي احداث 85 آلاچيق و محوطه سازي اين مناطق هزينه شده است.

 

http://sanatnews.ir/News/1/18938
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است