يک شنبه 8 مهر 1403

بازديد استاندار قزوين از قلعه الموت

  تاريخ:بيست و سوم فروردين 1388 ساعت 13:22   |     کد : 18936   |     مشاهده: 1345
به گزارش صنعت نیوز، بازديد استاندار قزوين از قلعه الموت، مكاتبه استاندار قزوين با مسئولان كشوري و ... از جمله مهم‌ترين اخبار كوتاه استان قزوين است.

به گزارش خبرنگار گروه گردشگری صنعت نیوز، بازديد استاندار قزوين از قلعه الموت، مكاتبه استاندار قزوين با مسئولان كشوري و ... از جمله مهم‌ترين اخبار كوتاه استان قزوين است.

استاندار قزوين به همراه تني چند از مديران استان از قلعه تاريخي الموت و درياچه اوان بازديد كرد.

سيد علي‌اكبر طاهايي در جريان اين بازديد بر تأمين روشنايي برق قلعه الموت براي رفاه حال و سهولت بازديد گردشگران تأكيد كرد.

وي توجه و رونق اقتصاد گردشگري را از جمله مسائل مهم استان دانست و افزود: اجراي پروژه‌هاي خدماتي و رفاهي براي جذب گردشگران و بازديد از اماكن تاريخي، فرهنگي و طبيعي استان امري لازم است.

استاندار قزوين در ادامه اين بازديد در امامزاده علي‌اصغر (ع) روستاي زرآباد حاضر و بر رفع مشكلات مسجد اين روستا تأكيد كرد.

* مكاتبه استاندار قزوين با مسئولان كشوري

رئيس اداره روابط عمومي استانداري قزوين گفت: طي پنج ماه گذشته استاندار قزوين بيش از 200 مورد مكاتبه با مسئولان كشوري در زمينه مسائل و مشكلات استان داشته است.

عليرضا بابا افزود: بيشترين تعداد اين مكاتبات و نامه‌نگاري‌ها در دو محور امور اقتصادي، اعتبارات استان و همچنين امور فرهنگي استان صورت گرفته كه 43 درصد از مكاتبات را به خود اختصاص مي‌دهد.

وي اظهار داشت: طرح مسائل حوزه امور شهري، خدمات و بازرگاني، موضوعات مرتبط به تأمين آب كشاورزي و احداث سد از ديگر موضوعات و مسائلي هستند كه توجه به آنها در اين مكاتبات توسط استاندار قزوين مورد تأكيد قرار گرفته است.

رئيس اداره روابط عمومي استانداري قزوين پرداختن به مشكلات بيمه و درمان، امور اداري و استخدامي، راه و حمل و نقل، مسكن و شهرسازي و پيگيري مصوبات دور نخست و پيشنهادات دور دوم سفر رياست جمهوري را از ديگر محورها و موضوعات طرح شده در مكاتبات استاندار قزوين ذكر كرد.

وي يادآور شد: بخش اعظم اين مكاتبات خطاب به رئيس جمهور و معاونان ايشان، وزراي وزارتخانه‌ها و روساي سازمان‌هاي كشوري صورت گرفته است.

* اسكان 1680 نفر در مدارس بوئين زهرا

هزار و680 نفر در محل‌هاي تعيين شده از سوي ستاد اسكان در طول تعطيلات نوروزي در شهرستان بوئين زهرا اسكان داده شدند.

اين ستاد براي رفاه حال فرهنگيان چهار مدرسه و يك خانه معلم را با ۵۰ اتاق به اين برنامه اختصاص داد كه ۵۷۰ خانواده با مراجعه به محل‌هاي تعيين شده از امكانات اين مكان‌ها بهره‌مند شدند.

* راه‌اندازي سيستم اتوماسيون اداري در آموزش و پرورش بوئين زهرا

سيستم اتوماسيون اداري در آموزش و پرورش شهرستان بوئين زهرا راه‌اندازي شد.

سال جاري كه سال اصلاح الگوي مصرف نامگذاري شده است، سيستم اتوماسيون اداري آموزش و پرورش بوئين زهرا راه‌اندازي و تمام مكاتبات اداري به شيوه اتوماسيون انجام مي‌شود.

از جمله مزيت‌هاي بارز اين سيستم صرفه‌جويي در مصرف كاغذ، قلم و وقت است و اين موضوع بهترين بهانه براي طراحي و اجراي طرح‌هاي نو در زمينه اصلاح الگوي مصرف است.

 

http://sanatnews.ir/News/1/18936
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است