شنبه 9 تير 1403

هنرمندان همداني در 60 نمايشگاه صنايع‌دستي حضور يافتند

  تاريخ:بيست و دوم فروردين 1388 ساعت 13:01   |     کد : 18858   |     مشاهده: 1193
به گزارش صنعت نیوز، رييس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان همدان از حضور هنرمندان صنايع‌دستي اين استان در 60 نمايشگاه صنايع‌دستي در سال 87 خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه گردشگری صنعت نیوز، رييس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان همدان از حضور هنرمندان صنايع‌دستي اين استان در 60 نمايشگاه صنايع‌دستي در سال 87 خبر داد.

اسدالله بيات با بيان اين مطلب گفت: اين نمايشگاه‌ها از آغاز سال 87 تا پايان همين سال يا به ميزباني استان همدان و يا در استان‌هاي ديگر و با حضور هنرمندان و صنعتگران استان‌هاي مختلف برگزار شده است.

وي با اشاره به اينکه در ميان 60 نمايشگاهي که هنرمندان همداني در آن شرکت داشته‌اند، 21 نمايشگاه به ميزباني استان برگزار شده است، اظهار داشت: اين نمايشگاه در شهرهاي همدان، تويسرکان، ملاير، لاله‌جين و رزن برگزار شده است.

رييس سازمان ميراث فرهنگي اين استان ادامه داد: همچنين هنرمندان همداني در 59 نمايشگاه به ميزباني استان‌هاي مختلف نيز حضور داشته‌اند.

بيات تصريح کرد: اين نمايشگاه‌ها در استان‌هاي اصفهان، خراسان رضوي، کردستان، کرمانشاه، لرستان، مرکزي، بوشهر، گيلان، هرمزگان، سيستان و بلوچستان، خوزستان، کرمان، چهارمحال و بختياري، آذربايجان شرقي، خراسان شمالي، اردبيل و قزوين برگزار شده است.

وي با بيان اينکه هنرمندان و صنعتگران صنايع‌دستي همدان در 10 نمايشگاه سراسري نيز حضور داشته‌اند، گفت: نمايشگاه‌هاي مذکور در استان‌هاي يزد، کرمانشاه، مازندران، همدان، اردبيل، مرکزي، سيستان و بلوچستان، تهران،خوزستان و اردبيل برگزار شده است.

رييس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري همدان در ادامه اظهار داشت: همچنين در مدت مذکور امکان حضور توليدکنندگان همداني در 3 نمايشگاه منطقه‌اي کرمانشاه، لرستان، بوشهر نيز فراهم شده است.

اسدالله بيات همچنين از برگزاري 4 نمايشگاه تخصصي در استان همدان طي يک سال گذشته خبر داد و افزود: نمايشگاه تخصصي مروار بافي، نمايشگاه تخصصي سفال و دو نمايشگاه تخصصي منبت در استان همدان برپا شد.

وي خاطرنشان کرد: اين در حالي است که در سال 87 معاونت هنرهاي سنتي و صنايع‌دستي استان همدان امکان حضور صنعتگران استان را در چهار نمايشگاه ژاپن، کويت، گرجستان و آلمان فراهم کرده است.

 

http://sanatnews.ir/News/1/18858
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است